Ik heb onlangs mijn Acer A200 tablet (8GB) geroot. Mijn interne geheugen zit continu vol en wil dit oplossen door mijn apps te verplaatsen naar mijn externe SD kaart. Ik krijg dit tot op heden niet voor elkaar. Welke app kan ik hier het beste voor gebruiken? Als ik de Acer aansluit via USB aan mijn laptop zie ik de apps ook niet staan. Kan iemand mij vertellen waar ik deze vindt? Wellicht kan ik ze via de laptop ook verplaatsen? Hoor graag he dit het beste kan.
Grtz, Dikkenek:p
Bewerkt (24 april 2013 16:07)
Hallo,
Ik heb onlangs mijn Acer A200 tablet (8GB) geroot. Mijn interne geheugen zit continu vol en wil dit oplossen door mijn apps te verplaatsen naar mijn externe SD kaart.
Ik krijg dit tot op heden niet voor elkaar. Welke app kan ik hier het beste voor gebruiken?
Als ik de Acer aansluit via USB aan mijn laptop zie ik de apps ook niet staan. Kan iemand mij vertellen waar ik deze vindt? Wellicht kan ik ze via de laptop ook verplaatsen?
Hoor graag he dit het beste kan.
Grtz,
Dikkenek:p
[Mod]Vraag elders ([URL]http://www.androidworld.nl/forum/showthread.php?p=372275[/URL]) ook gesteld. Om parallelle discussies te voorkomen gaat deze op slot.[/mod]
Hallo,
Ik heb onlangs mijn Acer A200 tablet (8GB) geroot. Mijn interne geheugen zit continu vol en wil dit oplossen door mijn apps te verplaatsen naar mijn externe SD kaart.
Ik krijg dit tot op heden niet voor elkaar. Welke app kan ik hier het beste voor gebruiken?
Als ik de Acer aansluit via USB aan mijn laptop zie ik de apps ook niet staan. Kan iemand mij vertellen waar ik deze vindt? Wellicht kan ik ze via de laptop ook verplaatsen?
Hoor graag he dit het beste kan.
Grtz,
Dikkenek:p