Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

nathaliebroer

• Lid sinds 06 januari 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2011
  • 13:04

heeft iemand al de mooie acer tab in bezit? ik heb hem gisteren binnen gekregen en hij is zo mooiiiii

Bewerkt (8 mei 2011 13:04)

niekie

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2011
  • 06:55

Gefeliciteerd met je aankoop had hem ook bijna besteld maar toch besloten te wachten op evt de 501 deze krijgt gps erbij.
Maar het allerliefste gok ik op de asus eeepad het is nog maar de vraag of die naar Nederland komt, maar als hij komt neem
ik zeer zeker die. Maar ik hoop dat je veel plezier met je acer zult hebben maar ik wacht nog even.

Bewerkt (9 mei 2011 06:55)

Shpongle

• Lid sinds 18 april 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2011
  • 09:20

De A501 is met 3G. De A500 heeft al GPS.

Voor mooie wallpapers typ je tablet wallpapers in bij market zoeken.

I loves me Galaxy S and Iconia A500

Greets

Bewerkt (9 mei 2011 09:20)

niekie

• Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2011
  • 12:43

Zie bijna nergens in specificaties staan dat hij gps heeft maar geloof je wel.
sommige video's op youtube laten het ook wel zien als er naar zoekt.

Als de Asus niet komt ga ik ook voor de Acer.

Bewerkt (9 mei 2011 12:43)

teuntje

• Lid sinds 19 april 2011
  • Berichten 540
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2011
  • 14:30

Gaaf hoor, zou hem ook wel willen, maar best duur al die tablets..

Bewerkt (10 mei 2011 14:30)

niekie

• Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2011
  • 20:31

En bevalt de tablet nog steeds goed? Begin ongeduldig te worden en weet niet of ik op de asus wil wachten.

Bewerkt (13 mei 2011 20:31)

RobertNL

• Lid sinds 26 december 2010
  • Berichten 95
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2011
  • 20:41

De Asus is de 23e beschikbaar in Nederland (heb hem zelf gisteren uit Engeland binnen gekregen)

Bewerkt (13 mei 2011 20:41)

Randyjc

• Lid sinds 09 februari 2009
  • Berichten 103
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2011
  • 14:07

Ik heb de Acer ICONIA TAB A501 ook besteld, levertijd is alleen langer dan 4 weken.. dus mjah ik zie wel wanneer die binnen komt.

Hoop natuurlijk zo snel mogelijk

Bewerkt (17 mei 2011 14:07)

Omedave

• Lid sinds 30 mei 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2011
  • 14:14

Ik heb de Acer Iconia A500 sinds zaterdag. ik ben diep onder de indruk,de A500 is inderdaad WEL uitgerust met GPS.

de behuizing voelt heel stevig aan. Goed solide.
met uitsluiting van de achterzijde (kijk,daar is over na gedacht) is het apparaat met glimmend materiaal afgewerkt. het scherm ook, wat op sommige momenten wel storend is als je in een goed verlichte kamer zit omdat het scherm hierdoor enigzins gaat functioneren als een spiegel. De hoogste resolutie afbeeldingen blijven mooi scherp, ook als je gaat inzoomen. de gevoeligheid is wat je gewend bent van een capacitief touchscreen.

de Iconia is uitgerust met Dolby mobile, hoewel ik de audio kwaliteit vond tegenvallen met een headset in(Sennheiser CX980 dus NEEN daar ligt het niet aan). zeker als ik het ga vergelijken met mijn HTC Desire HD(ook uitgerust met dolby mobile & SRS).
De dubbele speakers aan de achterzijde vind ik iets wat onlogisch geplaatst (links en rechtsonder op de achterkant) omdat je het apparaat uiteraard 9 van de 10 keer op schoot hebt, waardoor je de speakers blokkeert wat de kwaliteit en volume van je audio niet ten goede komt. Vind ik persoonlijk niet heel storend,enfin voor sommige kan het vrij vervelend zijn.

De snelheid van het apparaat is ook goed, zoals je weet is het apparaat uitgerust met de Nvidia tegra dual core processor. En ik heb hem nog niet traag zien worden. (lees: gamen met muziek aan,downloads op de achtergrond etc) Enigste is dat de standaard meegeleverde browser wat traag word als er bijvoorbeeld veel .GIF afbeeldingen aanwezig zijn. Hiervan hersteld het apparaat zich vrij snel.

wat ik ook ietswat onpraktisch vond is de bijgeleverde lader. het draad hiervan is HEEL KORT,hierdoor kon ik gisteravond gezellig met de kruk naast de dichstbijzijnde wandcontactdoos gaan zitten(want dat apparaat laten liggen doen we natuurlijk niet). hiervoor zijn uiteraard wel oplossingen, maar ik blijf het onpraktisch vinden.

voor vragen hoor ik jullie wel.

Bewerkt (30 mei 2011 14:14)

tatee

• Lid sinds 31 mei 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0

Ik heb de acer aconia 500 sinds dit weekend, ik heb een aantal vragen: op het bureaublad staan een aantal pictogrammen die ik er niet op wil hebben, met name 3x de alarmklok. Ik kan gedownloade items (spelletjes) wel verwijderen, maar toepassingen niet.heeft iemand enig idee?
Die alarmklok kan ik ook niet verschuiven naar het buurblad….

Verder een leuk apparaat, maar ik zit nog wel met nog wat vragen…..de handleiding is zeer summier.

Bewerkt (31 mei 2011 22:16)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.