Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

SRNA513006

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2011
  • 12:16

Ik zag deze vraag ook al ergens in dit forum maar daar ging het uitsluitend over het gebruik op een telefoon maar het lijkt mij dat voor de Tablets andere Webbrowsers zijn ontwikkeld.

Op dit moment gebruik ik Opera Mini maar mijn voorkeur zou uitgaan naar Firefox, dit i.v.m. de mogelijke synchronisatie Bladwijzers e.d.
Ik had de laatste versie van Firefox geïnstalleerd maar kreeg eigenlijk geen goede startpagina, telkens vraag naar Tabbladen!!!
Op zich vind ik het eigenlijk niet zo boeiend welke browser ik gebruik als ik daarmee maar de Favorieten (Bladwijzers) of hoe het ook allemaal genoemd wordt kan aanmaken / vastleggen en gebruiken.

Wat zou hier de beste optie (la dan niet gratis) zijn?

Jürgen

Bewerkt (26 juli 2011 12:16)

Samsung Galaxy S7

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2011
  • 12:18

Ik vindt de standaard browser van de Acer Iconia helemaal top.
Op mn toestel gebruik ik Dolfin browser die het op de tablet ook bijzonder goed doet.,…echter vindt ik de standaard browser gewoon net ff lekkerder werken.

Bewerkt (26 juli 2011 12:18)

Samsung Galaxy S8+

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.