Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

mras

• Lid sinds 14 januari 2012
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 14 januari 2012
  • 19:18

mijn touchscreen doet het sinds gisteravond niet meer, de tablet is 1 week oud! er was een update bezig, maar omdat denk ik de batterij niet vol genoeg zat, viel hij uit! nu kom ik niet verder dan het bureau blad, maar kan de tablet niet unlocken. kan hem ook niet opladen, want dat geeft hij ook niet aan . een harde reset werkt ook niet.
via mn pc kan ik wel in de tablet komen, al mn bestanden staat er gewoon nog in
iemand een idee?
alvast bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 14:03)

flevo

• Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 952
  • Reputatie 0
  • 14 januari 2012
  • 20:32

Er is een update.zip file van versie 3.0.1 die je op je sd kaart moet zetten en deze file kan je installeren door tijdens het opstarten de volume down knop ingedrukt te houden.

download van xda http://vache-android.com/v1/download.php?fileID=62
en doe bovenstaande.

mras

• Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2012
  • 14:56

helaas, hebben we op dit moment geen sd kaartje, we hebben de tablet nu wel kunnen resetten, maar zien dan aan het einde daarvan, een android poppetje met een uitroepteken er door. starten we de tablet op de normale manier schiet hij af en toe ook in de veilige modus, de batterij staat al twee dagen op twaalf procent, lijkt ook wel dat hij helemaal niet oplaad als we de tablet in het stopcontact steken.

flevo

• Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 952
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2012
  • 15:40

ik denk dat er toch iets fout is gegaan tijdens het update. de genoemde update.zip is ongeveer 340mb groot en moet als update.zip op de sd-kaart gezet worden. probeer te kijken of het lukt of het tablet verder kunt opladen want als je een kaartje hebt je je bent bezig met de “update” het is de versie 3.0.1 wordt je tablet niet opgeladen dus er moet voldoende geladen zijn.
succes ermee.

mras

• Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2012
  • 16:16

daar zijn we inmiddels ook achter, dat de batterij niet voldoende voeding heeft om het toestel te hervatten…. of zelfs die update via een sd kaartje te instaleren….. want dat weet jij ook dat je met 12% voeding je geen 340 mb kan instaleren…..
maar we hebben het hier om een toestel van nog geen week oud! met een van acer!……..
heb via de winkel waar we de tablet gekocht hebben, een acer hotline nummer gekregen, morgen ga ik bellen. en dan mogen ze de tablet op komen halen, en weer in een werkende toestand terug brengen! maar bedankt voor het antwoord! hihihihi ben een hoop wijzer geworden over het android….. iets wat een week geleden, nog de ver van mn bed show was

flevo

• Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 952
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2012
  • 17:08

heb je het toestel ook geprobeert op te laden als die helemaal uit is?

mras

• Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2012
  • 18:42

ja, de tablet heeft uren aan het stopcontact gehangen, maar blijft maar die twaalf procent aangeven…… zodra we de tablet er af halen geeft het stroom icoontje een oranje streepje weer………… dus: een minimale vol geladen batterij.
schiet mij maar lek!!! ieder apparaat wat je aan het stopcontact hangt, laad op! maar ik begin dit ook wel heel interesant te vinden….
helaas kan ik op dit moment ook niet veel meer doen, omdat we het nog steeds over een zo goed als nieuwe tablet hebben, waar nog niets mee gedaan is . zodra ik weet, wat acer er mee gedaan hebt om het te herstellen, knal ik het hier neer! zodat een ander er ook mischien iets aan heeft.

mras

• Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2012
  • 08:39

hij is weer gemaakt! ze hebben de update waar hij mee bezig was toen hij uitviel er weer op nieuw op gezet!
dus flevo, je had het bij het goed eind!

Bewerkt (24 april 2013 14:09)

flevo

• Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 952
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2012
  • 10:53

ik ben blij dat die weer werkt.

Bewerkt (24 april 2013 14:09)

Ab

• Lid sinds 20 augustus 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2014
  • 14:17

Ik had hetzelfde probleem, het is me gelukt het op te lossen.
Druk de aan/uit knop en de rechter volumeknop (harder) tegelijk in voor 10 seconden.
Probleem opgelost! (het mijne altans ;-))

Nog een tip: als je denkt dat de batterij kapot is, is dat waarschijnlijk niet, zo en verkeert de batterij nog in blakende gezondheid. Koop een universele oplader die krachtig is (bijv. Vivenco bij Mediamarkt) en zet hem op 6 volt. Ook opgelost!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.