Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

dendulk84

• Lid sinds 10 januari 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 november 2012
  • 22:07

Hoi iedereen..

ik vindt vreemd en ik heb groot verkeerd gedaan ik heb die NIET backup gedaan het is mijn dom…

en ik krijgt boot verified failed bij rechtsboven…(rood)

ik kan m niet meer opstarten..

en ik heb sdk en blabla maar tablet stuurt niet naar usb kan niet vinden en ook mij serial nummer ook niet

KILLED zegmaar

ik heb hele internet google gezocht die is helemaal engelstaal ik kan iet goed in taal hoor….

misschien iemand iedee hoe kan ik helemaal opnieuw…ik heb ook euu ik moet serial invoeren ik heb alles geprobleerd via sdb van promp command kan ook mijn serial niet vinden en ook niet usb verbonden ik vind vreemd ik denk dat zeker TABLET helemaal LEEG of DOOD?! weet ik niet misschien weet iemand?

graag hulp nodig

Met vriendelijk groet
dendulk84

Bewerkt (24 april 2013 15:55)

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 26 november 2012
  • 22:23

Pas aub je titel even aan (eerste bericht bewerken -> meer opties) want ‘probleem’ beschrijft je vraag niet

flevo

• Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 952
  • Reputatie 0
  • 27 november 2012
  • 14:52

zoiets heb ik ook wel eens gehad en volgens mij via Revert OTA 3.2 back to 3.0.1 - xda-developers
methode 2 alles hersteld alleen 3.1.

METHOD 2 - thanks GamezR2EZ
This is even easier because it does not need your UID. It is just flashing as a normal update but actually it is an older HC version that is rootable by Iconiaroot. Additionally method 2 leaves your data intact and you will be able to backup your apps after downgrading with tools like Titanium Backup. Thanks heldc for pointing this out.

1. Download this package (named “downgrade not stable”). mirror1 mirror2 mirror3
2. Extract the update.zip from it and place it on your external SD card.
3. Turn off your tab and then turn it back on while holding Volume Down key. This will automatically flash the update.zip from your SD card.
4. After flashing is finished you'll have unstable Honeycomb 3.0.1 - gives errors and crashes but you only need it to root and install CWM. If it fails to boot try to hard reset your device *.
5. Install Iconiaroot 1.3, root your tab and then install CWM from thor's site (there you can find the latest version) or use Acer Recovery Installer from the Market, or look at the original thread here
6. Boot into CWM and flash whatever ROM you like!

GOOD LUCK !

How to hard reset your Iconia A500

1. Turn off your tablet
2. Place the screen lock button on the left (red not visible)
3. Hold Volume UP + Power button
4. After the vibration, release the power button and toggle the screen switch few times left-right until you see the following lines appear on the screen

Erasing Userdata…
Erasing Cache…

You can now release Volume UP button.

5. In the top left corner you'll see formatting has started.
6. Tablet will reboot

download bij punt 1 werkt mirror1 i iedergeval.

succes

dendulk84

• Lid sinds 10 januari 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 november 2012
  • 20:07

ik snap wel maar die is engels is moeilijk voor mij en ik kan niet Schakel USB debugging op het tablet mijn tabelt gaat niet alles opstarten alleen rood letters en ik kan niet uid krijgen

kan jij voor mijn hier ff stap voor stap en uitleggen ALSTUBLIEFT misschien heb u ook filmpje daar kan ik mankelijk om begrijpen wat een vervelend engels taal…

Help aub dan dank u baar!

groetjes.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.