Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

bruyntje

• Lid sinds 12 juni 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2014
  • 19:07

Hallo,

mijn zoon kreeg op z'n smartphone de melding ‘Te veel patroonpogingen!’ Hij moest zijn gmail account en wachtwoord ingeven, maar dat wachtwoord was hij vergeten. Via de pc hebben we nu een nieuw wachtwoord ingesteld. Echter als hij dit op zijn smartphone ingeeft, blijft hij de boodschap ‘Gebruikersnaam of wachtwoord ongeldig’ opnieuw krijgen. Blijkbaar aanvaard zijn smartphone dit nieuwe wachtwoord niet. Hoe lossen we dit op?

Met dank bij voorbaat!

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 13 juni 2014
  • 11:57

heb je ditook al geprobeerd.

let op!! je moet wel Patroon vergeten aanraken om hem opnieuw in te stellen.

de link gaat wel over een google nexus maar ik denk dat het in grote lijnen allemaal hetzelfde is.

Bewerkt (13 juni 2014 12:02)

bruyntje

• Lid sinds 12 juni 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2014
  • 09:34

“Patroon vergeten” kunnen we nergens aanraken. Ik heb ondertussen al een nieuw wachtwoord ingesteld via de PC voor het google-account, maar dit wachtwoord neemt de smartphone niet aan.
Ik vermoed dat er niets anders opzit dan de fabrieksinstellingen opnieuw in te stellen, maar als ik de handleiding lees moet je daarvoor eerst toegang hebben tot je smartphone:/ Een vicieuze cirkel dus.
Ik heb eergisteren reeds een mailtje naar Acer gestuurd, maar heb nog steeds geen reactie van hen gekregen.

We zitten dus op hete kolen …

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 14 juni 2014
  • 10:09

Kijk anders even hierdaar staat ook bij wat ik bedoel met wachtwoord vergeten of hoe je dat in kunt schakelen.

Bij een reset wordt het toestel geheel gewist(ook de instellingen)dus het patroon kom je waarschijnlijk niet meer tegen vervolgens krijg je na het resetten weer de optie om in te loggen met je Google account het beste kun je dit even overslaan om er zeker van te zijn dat je door het lockcreen komt en er geen instellingen terug gezet worden met een eventuele backup die gemaakt is

Bewerkt (14 juni 2014 10:32)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren