Ik heb hier een Acer Liquid Z4 Android smartphone. Die mocht in de verkoop en daarom heb ik de phone niet teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar ik heb de juiste software (4.2.2) opnieuw geflashed.
Nu is het vervelende dat ik, wanneer ik een nummer bel de melding krijg dat bellen geblokkeerd is door toegangsbeheer. Ook wordt bij instellingen->status aangegeven dat er een onbekend of ongeldig IMEI nummer is.
Ga ik dit nog op kunnen lossen…?
Ik heb hier een Acer Liquid Z4 Android smartphone.
Die mocht in de verkoop en daarom heb ik de phone niet teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar ik heb de juiste software (4.2.2) opnieuw geflashed.
Nu is het vervelende dat ik, wanneer ik een nummer bel de melding krijg dat bellen geblokkeerd is door toegangsbeheer. Ook wordt bij instellingen->status aangegeven dat er een onbekend of ongeldig IMEI nummer is.
Ga ik dit nog op kunnen lossen...?
Ik heb hier een Acer Liquid Z4 Android smartphone.
Die mocht in de verkoop en daarom heb ik de phone niet teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar ik heb de juiste software (4.2.2) opnieuw geflashed.
Ga ik dit nog op kunnen lossen…?