Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Telefoon in de nacht compleet uitzetten.
Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.
Ga in de Google Foto's app naar instellingen>meldingen en pas daar aan wat je wilt
GerKuijn
Bedankt voor de info GerKuijn,
in de Google Foto's app>>> instellingen>meldingen
alles afgezet bij meldingen …suggesties voor delen,promoties voor drukwerk,conceptfotoboeken,voorgestelde fotoboeken,melden op dit apparaat,geluid staat op heaven >>>hier kan je niets kiezen,trillen uitgezet .
we gaan afwachten ………
Goede morgen …juist middag !
Het ziet er toch naar uit dat het geholpen heeft , nog geen melding gekregen van je foto's staan klaar …of foto album staat klaar ,met foto's van 1 jaar terug
krijg soms nog wel berichtjes van Google ….zoals vandaag ,met de melding …morgen zijn de verkiezingen …dit heb je nodig om te gaan stemmen . enkel bericht , dus gelukkig zonder geluid of trillen ( en inderdaad morgen zijn het hier verkiezingen …dus verplicht te gaan kiezen )
ook nog regelmatig …je hebt een nieuw content , en link naar filmpjes voor you tube ….wel zonder geluid of trillen bij ontvangst …dus je wordt er niet wakker van tijdens de nacht .
groeten uit Wenduine aan zee
Om dat uit te schakelen ga je naar de Google app>meer>instellingen>meldingen
GerKuijn
Hallo Gerkuijn,
ga ik zeker doen …bedankt voor de hulp
grt,
françois
Hallo,
Regelmatig krijg ik berichtjes , beleef deze foto's opnieuw …en dan zijn dat foto's van precies 1 jaar geleden , soms krijg ik het bericht ook tijdens de nacht …heel vervelend .Ook berichtjes …je foto's staan klaar . Hoe kan ik deze functies uitschakelen . Een bericht ontvangen tijdens de nacht is niet leuk ,voor dingen waar ik niet op zit te wachten.
ik gebruik de Acer zest om te bellen en gebeld te worden , regelmatig whats app , soms eens op internet via de wifi thuis dan …Verder geen app's ….ben daar wel wat te oud voor !!
groeten,
francois