Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

robertus123

• Lid sinds 07 januari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2015
  • 00:02

Hoi allemaal.

Ik heb nu een maand mijn Alcatel One Touch Mini en ik ben er, prijs-kwaliteit in het achterhoofd houdend, zeer tevreden over. Mijn vorige was een Sony Xperia, en daar heb ik enkel last mee gehad.

Nu is mijn vraag de volgende. Aangezien ik nogal onhandig ben met gsm's en elektronica in het algemeen, heb ik het weer klaargekregen iets te verprutsen. Ik had in het begin een mooie blauwe balk op mijn hoofdscherm, maar die is plots verdwenen. Ik heb al bij instellingen en weergave gekeken, maar ik vind nergens hoe ik dat kan terugplaatsen. Kunnen jullie me uit de nood helpen? Het is waarschijnlijk een voor de hand liggend knopje ofzo.

Sorry voor de crappy paint-bewerking :-)

Alvast bedankt. Groetjes!

Bijlage:

ansvm

• Lid sinds 31 januari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2015
  • 13:39

Hallo

Ik denk dat je het ondertussen al gevonden hebt, maar ik zal het je voor de zekerheid uitleggen.

Druk op menu –> bovenaan staat: apps- gedoownload - widgets
je moet op widgets klikken

Bij widgets staat alle dingen die je op je hoofdscherm kan plaatsen. Dit kan door ze in te houden en te plaatsen naar de plaats waar je het wilt hebben staan.

Groetjes

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.