Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

weepeetje

• Lid sinds 20 januari 2011
  • Berichten 156
  • Reputatie 0
  • 2 november 2012
  • 16:13

Hallo,

Heb gisteren de telefoon gekocht. Mij bevalt hij goed. Heeft er iemand al ervaringen of tips over dit toestel

Pieter

Bewerkt (24 april 2013 15:48)

wdevaal

• Lid sinds 04 mei 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 3 november 2012
  • 00:24

Ik heb hem sinds afgelopen zaterdag. Mijn eerste indruk tot op heden is goed. Ik gebruik twee sim-kaarten (Prive & Zakelijk) in deze telefoon en dat werkt zonder problemen. Vele instellingen komen overeen met mij Android Tablet (een Livetab ook van de Aldi).

bert113

• Lid sinds 28 oktober 2012
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 3 november 2012
  • 09:14

Dit is mijn eerste Android. Bevalt goed, kan dus niet vergelijken.
Kun je voor dit toestel accessoires kopen om hem bijvoorbeeld te monteren in de auto en op te laden via de sigaretten-aansteker?

wdevaal

• Lid sinds 04 mei 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 4 november 2012
  • 00:16

bert113;354200
Dit is mijn eerste Android. Bevalt goed, kan dus niet vergelijken.
Kun je voor dit toestel accessoires kopen om hem bijvoorbeeld te monteren in de auto en op te laden via de sigaretten-aansteker?

Ik gebruik de volgende auto lader.

5955

En gebruik hier voor het mee geleverde usb micro snoertje.

bert113

• Lid sinds 28 oktober 2012
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 4 november 2012
  • 09:21

Dank.
Gekocht in combinatie met een houder, die in het rooster van de ventilatie past.
Ideaal.
Grtz. Bert113

Jaap_Marchal

• Lid sinds 14 november 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 14 november 2012
  • 08:33

Heb de Wolfgang gekocht als opvolger van iPhone3G. So far so good, lekker snel, groot scherm, niks mis mee. Met Android nog wel wat vragen af en toe, daarom lid van dit forum geworden. Leuke gimmick van dit toestel: een FM-radio, die nog redelijk werkt ook!

Bewerkt (24 april 2013 15:51)

pensador

• Lid sinds 26 augustus 2010
  • Berichten 1045
  • Reputatie 30
  • 16 november 2012
  • 18:59

mn moeder heeft deze phone ook gekocht laatst. Ik moest natuurlijk heeel veel uitleggen want ze kwam nog van de oude windows versie af. Maarre na er even mee te hebben gespeeld. Mooie telefoon, werkt snel en goed/helder scherm.

Bewerkt (24 april 2013 15:52)

6feet

• Lid sinds 23 april 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 16 november 2012
  • 21:27

Heb hem nu enkele weken en hij bevalt me prima…NOTE; Ik kom van een HTC desire af dus dit is een behoorlijk stap als je kijkt naar hard- en software.
Maar ik heb veel research gedaan naar wat voor mij (gekeken naar kosten telefoon en abbo over 2 jaar) en kwam uiteindelijk uit op deze telefoon in combi met een sim only.
Tijdens deze research heb ik veel telefoons in winkels en van kennisen, vrienden en familie in de handen gehad.

Ik wilde eigenlijk nog een review op youtube plaatsen maar dan moet ik eerst mijn camera voor elkaar maken o_O

Ik heb ondertussen dus veel apps kunnen testen.
games En apps draaien prima.
Ik had alleen een probleem met facebook…deze stopte bijna direct na openen.
Maar vandaag een update van FB gehad en het probleem is weg.

Nu hopen dat de leverancier binnenkort met wat bruikbare accessoires komt.

Bewerkt (24 april 2013 15:52)

Moos

• Lid sinds 17 december 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 december 2012
  • 17:52

Ik heb deze telefoon zaterdag gekocht en ben er super blij mee. Het is mijn eerste Android smartphone.
Alles gaat heel snel zoals internet en andere apps en alles loopt soepel. Het beeldscherm is groot en duidelijk en redelijk scherp (tja het is geen Samsung S3)
Jammer van de beknopte gebruiksaanwijzing maar intussen ben ik aardig op weg.
ik was eerst een beetje teleurgesteld dat ik geen Ziggo TV kon kijken, Ik krijg de volgende melding:

Tv kijken niet mogelijk.

Voor een goede werking van de app, en om de rechten van contentpartijen te waarborgen,
kunnen tv programma's alleen bekeken worden op apparaten die voorzien zijn van het originele en ongewijzigde besturingssysteem. Kijk bij veelgestelde vragen voor meer informatie.

maar na wat speurwerk lukt het nu wel !

Bij SuperUser (deze App staat er standaard op) temp unroot aanvinken en voila……… Ziggo TV werkt !

Na het kijken vink ik het weer uit. Ik heb geen idee wat ik doe en wat de gevolgen voor mijn telefoon zijn.

Voor de mensen die niet veel geld voor een dure smartphone hebben kan ik hem zeker aanraden.

Bewerkt (24 april 2013 16:02)

ibrouwer

• Lid sinds 02 januari 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 2 januari 2013
  • 23:16

Ik heb de AT-AS45SE nu 2 maanden in mijn bezit en ben er enorm tevreden over. Een vergelijkbare telefoon met deze specificaties kost bij een gerenommeerd merk al snel 2x zo veel. Verder heb ik nog geen enkel probleem ondervonden en werken alle apps tot nog toe prima. Voor mijn dochter laatst de AT-AS43D2 gekocht. Is iets kleiner en volgens de specificaties iets langzamer, maar ook zij is er super tevreden mee. Het enige wat ik misschien zou willen hebben is Android 4.1 omdat daar Google-Now op kan komen. Ik lees echter ook reviews die zeggen dat 4.1 veel langzamer is dan 4.0 dus ik moet het nog zien.

———- Update van bericht ———-

bert113;354492
Dank.
Gekocht in combinatie met een houder, die in het rooster van de ventilatie past.
Ideaal.
Grtz. Bert113
Welke houder is dat ?

Bewerkt (24 april 2013 16:06)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren