Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

zwelgje77

• Lid sinds 19 december 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 19 december 2010
  • 14:31

hoi, ik heb sinds kort een htc desire gekocht maar ik kom niet uit het navigeren weet iemand hoe je dat er op moet zetten,ik hoor het graag.
gr roos

Bewerkt (19 december 2010 14:31)

eharpal

• Lid sinds 30 augustus 2010
  • Berichten 131
  • Reputatie 0
  • 19 december 2010
  • 14:56

Staat gewoon tussen al je apps. En vanuit Google Maps kun je ook navigeren.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Bewerkt (19 december 2010 14:56)

albertbolink

• Lid sinds 27 augustus 2010
  • Berichten 181
  • Reputatie 0
  • 19 december 2010
  • 16:23

Navigeren via Google is super, was laatst - toen er nog geen sneeuw lag - effe buiten hengelo gaan rijden met de scootmobiel. Op een gegeven moment dacht ik shit hoe kom ik weer thuis? En met de navigatie op de smartphone was het appeltje eitje, en ik woon al een beste tijd weer in hengelo. Maar ik kwam langs weggetjes die ik nog nooit ontdekt had.

Bewerkt (19 december 2010 16:23)

jon

• Lid sinds 28 augustus 2010
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 24 december 2010
  • 21:29

Weet iemand wat dat toontje is dat ik vaak hoor in Maps? soort waarschuwing ofzo?

X10 user.

Bewerkt (24 december 2010 21:29)

albertbolink

• Berichten 181
  • Reputatie 0
  • 24 december 2010
  • 21:47

Dat toontje moet je wakker houden tijdens het rijden , Nee hoor geintje: Het is een signalerings waarschuwing dat er een andere routeoverzicht is verschenen of dat je rekening moet houden dat er zo weer een rijrichtingaanwijzing ( nieuw scrabblewoord ) komt!

Bewerkt (24 december 2010 21:47)

ltb

• Lid sinds 09 december 2010
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2011
  • 14:55

Gisteren was ik ook (voor het eerst) in Hengelo.

Heenweg: Den Bosch Arnhem Apeldoorn Deventer, met het mij bekende MioMap op de oude PDA voor de laatste kilometers. Moet kunnen in een binnenstad, niet zo veel last van gloednieuwe routes…

Terug besloot ik Google Navigate eens te proberen, en daarmee de stad uit en door door de Achterhoek naar Arnhem te rijden.
Ik begon met een juist kaartbeeld van de straat waar ik was. Hoewel de GPS werkte (kreeg telkens de juiste aanwijzingen) bleef de kaart stilstaan. Later bleek, dat ik de kaart over het scherm kon slepen. En plotseling bewoog de kaart mee met mijn rit, net toen ik drukte ik ergens onderin de kaart.
Toeval? Zo nee, wat zit daar dan achter?

En hoe kan ik kaarten downloaden, zodat ik in het grensgebied met Belgie niet telkens duur dataverkeer in Belgie heb?

Bewerkt (12 januari 2011 14:55)

LtB
HTC Desire 628 dual SIM
Android V.1
HTC Sense V.7.0

albertbolink

• Berichten 181
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2011
  • 15:40

Dat heb ik nou met bezoek aan duitsland, Duitsland is van bij ons weg dus naast de deur. En in duitsland betaal je extra internetkosten. Maar als ik bedenk wat bijvoorbeeld een tomtom kost, dan kan ik nog heeeeel wat extra data betalen voordat ik dus bij wijs van spreken verlies maak. Bovendien is googlenavigatie zo enorm actueel daar kan tomtom niet tegenop. Gisteren moesten we van hengelo naar arnhem, navigatie gaf rijcode oranje aan. En ja hoor plots een enorme file omdat ter hoogte van holten de A1 een nieuw wegdek kreeg. We waren nauwelijks deze plek gepasseerd en de rijcode was groen. Daar moet je met tomtom mee aankomen. Want voor filemeldingen etc bestaat een soort hd / live abonnement. Wat ik wel mis bij googlenavigatie is de plek waar een flitspaal staat, niet dat ik te hard zou rijden. Maar ik vond het wel prettig als tommie mij vertelde waar er weer een flitspaal stond. Maar tja dat is tegenwoordig ook een abonnement bij tomtom.

Bewerkt (12 januari 2011 15:40)

janjoeky

• Lid sinds 05 december 2010
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2011
  • 18:59

Hallo
Hoe kan je in maps de route gegevens opslaan als je die thuis via wifi hebt aangemaakt en deze wilt gebruiken zonder contact met internet dus alleen de GPS aan.
Als ik er thuis een heb gemaakt dan kan ik hem later in de auto niet meer vinden want dan vraagt hij om verbinding met net voor gegevens.
groeten
Janjoeky

Bewerkt (12 januari 2011 18:59)

hein

• Lid sinds 30 juli 2010
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2011
  • 11:33

ik gebruik mcguiger van sygic, werkt grandioos

Bewerkt (23 januari 2011 11:33)

ma'in

• Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 83
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2011
  • 02:19

Ik gebruik Aura, waar ik best tevreden over ben. Ik krijg alleen geen melding van naderende flitspalen. De instellingen hiervoor zijn juist ingesteld. Voorheen gebruikte Mobile Maps, Hier werkte deze instelling perfect. Echter na de update naar 2.1 kon ik MM niet meer aan de praat krijgen.

Ik heb ergens gelezen dat de flitspaal waarschuwing zou moeten werken wanneer ik inlog. Dit is echter geen optie in het buitenland……
Hoe krijg ik de flitspaal waarschuwing in Aura aan de praat of hoe krijg ik MM op 2.1?

Bewerkt (29 januari 2011 02:19)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.