Ik wil graag met mijn exchange server verbinden met certificaat als beveiliging. Ik heb daarop op mijn pc mijn persoonlijk certificaat geexporteerd. Dit geeft dan een pfx en die heb ik hernoemd naar p12. Dit certificaat naar de sd van mijn galaxy s gekopieerd en via instellingen - locatie en beveiliging - Installeren van SD-kaart geinstalleerd en dit gaat goed. Maar als ik in android een account aanmaak dan kan deze geen verbinding opzetten. ( Het werkt perfect met windows mobile en iphone ) Ook met roadsync werkt het niet.
Ik wil graag met mijn exchange server verbinden met certificaat als beveiliging.
Ik heb daarop op mijn pc mijn persoonlijk certificaat geexporteerd.
Dit geeft dan een pfx en die heb ik hernoemd naar p12.
Dit certificaat naar de sd van mijn galaxy s gekopieerd en via instellingen - locatie en beveiliging - Installeren van SD-kaart geinstalleerd en dit gaat goed.
Maar als ik in android een account aanmaak dan kan deze geen verbinding opzetten.
( Het werkt perfect met windows mobile en iphone )
Ook met roadsync werkt het niet.
oa gevolgt :
[url=http://abtevrythng.blogspot.com/2010/06/adding-cer-certificates-on-your-android.html]Its all About...: Adding .cer certificates on your Android Phone[/url]
en
[url=http://onlygizmos.com/installing-cer-certificates-on-your-updated-htc-hero-android-2-1/2010/06/]Installing .cer certificates on your updated HTC Hero (Android 2.1) | OnlyGizmos - Technology, Reviews & more[/url]
Ik wil graag met mijn exchange server verbinden met certificaat als beveiliging.
Ik heb daarop op mijn pc mijn persoonlijk certificaat geexporteerd.
Dit geeft dan een pfx en die heb ik hernoemd naar p12.
Dit certificaat naar de sd van mijn galaxy s gekopieerd en via instellingen - locatie en beveiliging - Installeren van SD-kaart geinstalleerd en dit gaat goed.
Maar als ik in android een account aanmaak dan kan deze geen verbinding opzetten.
( Het werkt perfect met windows mobile en iphone )
Ook met roadsync werkt het niet.
oa gevolgt :
Its all About…: Adding .cer certificates on your Android Phone
en
Installing .cer certificates on your updated HTC Hero (Android 2.1) | OnlyGizmos - Technology, Reviews & more