Samsung Galaxy S25 nu met €100 inruilbonus!

Lees verder na de advertentie.

Vergelijk prijzen: vind de beste deal

Kies jouw model:

Lees verder na de advertentie.

Andre.c.groeneveld
Vandaag 13:44

En wat doet veroudering? Kunststof zal toch wel brozer gaan worden? Ben er overigens heel tevreden mee!

Zo vaak kan Samsung Galaxy Z Fold 7 worden gevouwen
Zo vaak kan Samsung Galaxy Z Fold 7 worden gevouwen
Brouwerjonathan
Brouwerjonathan
Vandaag 11:34

Goed dat dit eindelijk wordt aangepakt. Voor mij is het geen probleem om de lampen zelf aan/uit te doen. Maar mijn vrouw is bedlegerig in de woonkamer en dan is het erg vervelend als het niet werkt.

Google’s smarthome is weer slim: lichten gaan weer uit na update
Google’s smarthome is weer slim: lichten gaan weer uit na update
Caemgen
Caemgen
Vandaag 8:25

Klinkt alsof het voor bestaande gebruikers wellicht beter geweest zou zijn om Dex nog even beschikbaar te houden en een ‘switch’ optie tussen Dex of de native Android Desktop-ervaring te hebben.

Ondersteuning voor Dex vervalt dan logischerwijs, maar in ieder geval kan men dan nog op de bestaande oplossing terugvallen totdat de nieuwe optie stabiel is en vergelijkbare features biedt.

Dat zal echter niet zo eenvoudig geweest zijn, anders hadden ze het vast gedaan.

Is hier überhaupt duidelijke communicatie over geweest vanuit Samsung naar de gebruikers? Onlangs ook al zonder communicatie de bootloader opeens op slot… lijkt me allemaal geen prettige ervaring voor een deel van de klanten die hier op bouwen.

Samsung wisselt klassieke DeX-modus voor Google in One UI 8
Samsung wisselt klassieke DeX-modus voor Google in One UI 8
Angelus230
Vandaag 5:05

Ik heb een Galaxy Note 2 & 4 gehad, en altijd de S pen gebruikt. Nu een OnePlus 8 Pro, en ik heb wel interesse in de S26 Ultra volgend jaar om terug de S pen te hebben.

AW Poll: Gebruik jij een stylus bij je telefoon?
Flowgirl
Gisteren 23:09

Hallo, Daarnet heb ik per ongeluk in het chatscherm bij de instellingen iets veranderd aan het toetsenbord, waarbij ik nu geen wieltje meer zie van die instellingen om de verandering – die ik erg vervelend vind – ongedaan te maken. Hoe kan ik dat oplossen? Ik verneem het graag, bedankt!!

Telegram chatinstellingen: de belangrijkste functies uitgelegd
Telegram chatinstellingen: de belangrijkste functies uitgelegd
kelderloch
Gisteren 19:19

Ik hoef geen superdunne telefoon. Dat gaat allemaal ten koste van de accu. Liever een iets dikkere telefoon met een degelijke accu.

Opinie: Hoe dun is te dun voor een smartphone?
Opinie: Hoe dun is te dun voor een smartphone?
Giel234
Giel234
Gisteren 18:26

Glad scherm??? Onzin, een scherm met of zonder stylus-functie is niet gladder dan een ander. Tilt (wattisdat??) en drukgevoeligheid (huh?) nergens voor nodig. Bluetooth afwezigheid is geen enkel probleem want dat knopje is niet te vinden en rare gestures/moves boven het scherm maak ik ook niet. In de fold zou ik een vouwbare stylus willen.

Giel234
Giel234
Gisteren 18:09

Goedkoop is duurkoop in geval. Deze 10-serie heeft altijd de goedkoopste of jaren oude chip erin en veel plastic eraan. Aan boord heeft deze camera’s om te huilen. M.i. 200 tot 250 weggegooid geld. Koop een A53 of opvolger daarvan. Ja 2x zo duur maar 10x zo goed

Opvolger van de A16 is gelekt: dit is Samsung Galaxy A17
Opvolger van de A16 is gelekt: dit is Samsung Galaxy A17

Volg Androidworld nu ook op WhatsApp

Op ons WhatsApp-kanaal delen we dagelijks het grootste nieuws uit de Android-wereld.

Volg op WhatsApp

Download de nieuwe Androidworld-app!

Lees het nieuws en handige tips over smartphones en gadgets.

Download voor Android

Meld je aan bij onze Androidworld-community

Reageer op artikelen, deel tips en praat met anderen over de wereld van Android.

Aanmelden