Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

mini_me

• Lid sinds 22 januari 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2011
  • 10:36

Beetje laat maar moet hier wel keihard om lachen. Z'n winmo gaat kapot dus koopt ie maar wat anders( en lezen is anders dan uitgebreid testen) vervolgens werkt het niet zoals verwacht en is het maar een waardeloze telefoon. Nu heb ik mijn SgS maar net en moet ook wennen aan mijn toestel…..maar je moet het de tijd geven. IK heb verschillende telefoons gehad die bijv op windows mobile draaide en 1 navi die als basis windows ce had.Nou ben blij dat ik van alle aparaten af ben. De navi heeft het er slecht vanaf gebracht om het voorzichtig te zeggen. Gewoon rustig de tijd nemen en beseffen dat niet alle “smartphones” hetzelfde zijn. EN anders verkopen en terug gaan naar je raamtelefoon.

Bewerkt (23 januari 2011 10:36)

AndroidDevil

• Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2011
  • 11:08

mini me;87410
Beetje laat maar moet hier wel keihard om lachen. Z'n winmo gaat kapot dus koopt ie maar wat anders( en lezen is anders dan uitgebreid testen) vervolgens werkt het niet zoals verwacht en is het maar een waardeloze telefoon. Nu heb ik mijn SgS maar net en moet ook wennen aan mijn toestel…..maar je moet het de tijd geven. IK heb verschillende telefoons gehad die bijv op windows mobile draaide en 1 navi die als basis windows ce had.Nou ben blij dat ik van alle aparaten af ben. De navi heeft het er slecht vanaf gebracht om het voorzichtig te zeggen. Gewoon rustig de tijd nemen en beseffen dat niet alle “smartphones” hetzelfde zijn. EN anders verkopen en terug gaan naar je raamtelefoon.

ik ben van de samsung GT - S5620 Monte overgestapt naar een Samsung Galaxy S. Maar ik moest ook erg wennen aan dit toestel maar nu wil ik hem niet meer kwijt het werkt zo als ik wil. Swipe word bij mij ook steeds beter.

Bewerkt (23 januari 2011 11:08)

mini_me

• Lid sinds 22 januari 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2011
  • 11:31

AndroidDevil;87435
ik ben van de samsung GT - S5620 Monte overgestapt naar een Samsung Galaxy S. Maar ik moest ook erg wennen aan dit toestel maar nu wil ik hem niet meer kwijt het werkt zo als ik wil. Swipe word bij mij ook steeds beter.
Dat laatste is bij mij ook het geval. Hij is af en toe nog eigenwijs maar vind het best goed werken. Het is puur een kwestie van gewenning en geduld. Iets wat de meeste niet hebben.

Bewerkt (23 januari 2011 11:31)

AndroidDevil

• Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2011
  • 12:34

mini me;87458
Dat laatste is bij mij ook het geval. Hij is af en toe nog eigenwijs maar vind het best goed werken. Het is puur een kwestie van gewenning en geduld. Iets wat de meeste niet hebben.

Het klopt helemaal. ik had voor dat ik een Samsung GT-S5620 monte had een Samsung Star Qwerty maar dat vond ik echt een irritante telefoon die eigenlijk groter lijkt dan ie in werkelijkheid is.

Bewerkt (23 januari 2011 12:34)

novw

• Lid sinds 15 januari 2011
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2011
  • 21:46

het went. 't Is net hangen. als je het maar lang genoeg doet, gaat de onwennigheid er vanzelf af.

Maar ik ben bezig om de ervaringen van de afgelopen week uit te werken. Het is echt horror. Nu doet het redelijk wat ik wil, maar daar heb ik dus wel een stuk of 25 apps voor nodig. (en 3 of 4 harde resets…)

Bewerkt (23 januari 2011 21:46)

AndroidDevil

• Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2011
  • 22:21

novw;88164
het went. 't Is net hangen. als je het maar lang genoeg doet, gaat de onwennigheid er vanzelf af.

Maar ik ben bezig om de ervaringen van de afgelopen week uit te werken. Het is echt horror. Nu doet het redelijk wat ik wil, maar daar heb ik dus wel een stuk of 25 apps voor nodig. (en 3 of 4 harde resets…)

Android is voor mij ook compleet nieuw maar als iets bij mij niet lukt zoals ik wil, ga ik niet meteen zitten stressen. En iets nieuws meteen afkeuren. Ik zoek alles gewoon op m'n gemak uit en als ik er echt niet uit kom vraag ik even om hulp.

Bewerkt (23 januari 2011 22:21)

AndroidDevil

• Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2011
  • 00:10

novw;82342
Zucht. Als uiterst ontevreden windows mobile gebruiker heb ik dan toch maar de stap gewaagd. De MDA is stuk, ik zat zonder telefoon, en ik kon goedkoop aan een htc wildfire komen.

En mag ik even stellen dat android hopeloos is? Ik word er echt helemaal huppel horen dol gestoord van. Syncen van agenda kan alleen door al mijn agenda details bij bigbrother google te uploaden. Contact personen mag ik met de hand overtikken. Hoewel… tikken. Dat onscreen toetsenbord is echt het ergste dat ik ooit van mijn leven ben tegen gekomen. Het zullen mijn vingers wel zijn, die zijn namelijk ouderwets groot, maar dan popt dat toetsen ding ook nog eens over 3/4 van het scherm heen. Ofterwijl ik kan de agenda niet eens handmatig invullen, want ik zie niet dat vakje waar ik nou eigenlijk in wil tikken. Laat staan dat ik in één oogopslag kan zien waar ik het email adres van iemand kwijt kan.

Maar goed. Hangen went ook zullen we maar zeggen. Dan maar oplossingen zoeken voor praktische problemen. Bijvoorbeeld:

1: heeft iemand enig idee wanneer mijn wildfire effectief online is? Dat ding lijkt wel 24 uur per dag in gesprek met internet? Althans, de 3G melding bovenin het scherm staat netjes de hele dag wit. En ik merk geen enkele vertraging als ik op internet wil. En dat is dus reuze handig. Voor de telecom providers dan. Die mij maar wat graag in het buitenland zien rondlopen. Ik heb via de aan/uit knop een niet beschreven snelmenu ontdekt waar ik onder andere mobiel netwerk aan en uit kan zetten. En als ik dat nou vergeet? Of vlak langs de grens rijdt? Hoe kan ik fysiek zien op de telefoon of ik online ben? En dan dus ZONDER iets te moeten downloaden. Dat moet toch gewoon in de telefoon zelf zitten neem ik aan?

2: copy / paste. Wat is daar mis mee? Waarom werkt dat niet? Ik probeer een stukje webpagina te selecteren Ik krijg twee groene balletjes die op een millimeter afstand van mekaar liggen, en die moet ik dan uit elkaar zien te trekken om de tekst tussen de balletjes te selecteren ofzo. Klinkt eerder als een duf japans spelletje dan als een handig dingetje. En ja, ik heb de programma's gezien die geld kosten, die het probleem schijnen op te lossen. Maar ik WEIGER pertinent om ook maar een cent uit te geven voor iets dat normaal in een smartphone hoort te zitten. Dan betaald HTC die 4 euro maar.

3: cursor toetsen. Weet je nog, van lang geleden? Dat je in een tekst een letter terug kon, omdat je in plaats van ding dick had geschreven en je al 3 letters verder was? Dat je gewoon 4 posities naar links ging, je fout herstelde en dan weer 3 posities naar rechts?

4: tekstverwerken. Heel ouderwets. een stukje tekst tikken “voor later”. Succes met de ingebakken spullen. Dat kan dus gewon niet. Afgezien van het ellendige toetsenbord.

Ik lees op de buitenlandse fora veel over “kids from 12 till 16 will love this”. Inderdaad. Voor volwassenen mensen met volwassen eisen is dat hele android toch speelgoed?

Zucht. Ik denk dat ik maar weer terug ga naar dat oh zo slechte, verfoeide en vervloekte windows mobile. Dat dóet het tenminste.

Dan ga je toch lekker terug naar Windhoos Phone. Sorry hoor maar een Telefoon is niet geschikt om lange teksten te typen. voor dat soort dingen kan je beter een tablet of een laptop gebruiken.

Android is voor mij ook compleet nieuw maar als iets bij mij niet lukt zoals ik wil, ga ik niet meteen zitten stressen. En iets nieuws meteen afkeuren. Ik zoek alles gewoon op m'n gemak uit en als ik er echt niet uit kom vraag ik even om hulp.

Bewerkt (24 januari 2011 00:10)

AndroidDevil

• Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2011
  • 00:22

novw;82448
Ik heb een uur of wat zitten pielen, en het werkt gewoon niet. Een deel heeft te maken met de afwezigheid van een toetsenbord. Ik kan geen screenshots plaatsen, maar iedereen die ooit een contact heeft geprobeerd in zijn adres boek te plaatsen weet dat je maar 1/8e van het scherm ziet. Al het andere zit onder het on screen keyboard verstopt. En als ik dan met mijn dikke vingers de rest in beeld wil halen (email, en dat soort dingen) krijg ik allemaal lettertjes van de bovenste rij van het keyboard (:

Het leuke is dat er voor winmobile stapels software beschikbaar is, als je zoekt, maar dat dat dus niet nodig is. alles wat ik met mijn smartphone wil doen (copy/paste, andere icoontjes, andere ringtones, …) zit gewoon standaard in de telefoon!

Ik lees me een verzakking om alle problemen op te kunnen lossen. Hier, en all over the world. Maar niemand heeft een zinvolle oplossing voor (bijvoorbeeld) synchroniseren. HTC sync werkt (natuurlijk, want HTC) niet, dus ik moet via google online. Dat lost het agenda probleem op, en ik geef weer een stuk privacy op aan bigbrother google. Contact personen is nog steeds niet gelukt.

Wat gewoon het meeste stoort is dat ik niet zie wat er gebeurd. Ik ben al de hele tijd op zoek naar een simpel antwoord: is de android 24uur per dag online? Waarom mag ik dat niet weten (?)?

volgens mij wel ja anders had je geen google account hoeven in te voeren.

maar als je zo'n hekel hebt aan de HTC Wildfire, waarom heb je dan geen HTC Desire Z genomen? Dat is een Android toestel met Qwerty toetsenbordje.

Bewerkt (24 januari 2011 00:22)

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2011
  • 00:36

Mensen…

Deze discussie loopt steeds uit op hetzelfde.
Ik krijg de indruk dat de topicstarter z'n toestel wat beter onder de knie begint te krijgen gezien zijn laatste reakties.
Omdat deze discussie verder steeds op hetzelfde uitdraait en eigenlijk nergens toe leid, sluit ik deze.
Als de topicstarter nieuwe vragen heeft omtrend zijn toestel dan kan hij die in een nieuw topic stellen.

Bewerkt (24 januari 2011 00:36)

Samsung Galaxy S8+

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.