Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Heb je in manage applications (of de NL versie van die kreet) in settings de data al eens weggegooid en de cache geleegd?
eagleNee maar de cache was leeg en heb nu de data weggegooid. En ….erg bedankt want nu werkt het weer. Fijn zo'n vrienden!
Heb je in manage applications (of de NL versie van die kreet) in settings de data al eens weggegooid en de cache geleegd?
Werkte dat feest bij mij ook maar. Als ik de data weg gooi houd ik de foutmelding.
Ik krijg overigens ook een foutmelding bij het syncen met Google-contacts.
Ook daar geen soelaas van het leeggooien van de data…
Zelfde melding hier, waar vind ik
Ik heb hetzelfde probleem, cache leeggemaakt, foutmelding blijft, wat zijn nog de optie's?
Net de update gedaan van mijn ROM. En daarna geprobeerd alle agenda's terug te zetten.
Maar hij pakt er 1 niet. Ook als ik een nieuwe agenda aanmaak pakt hij die niet.
Als ik een item aanmaak in een andere agenda dan doet het het wel.
Dus het ligt aan die ene agenda.
Iemand een idee?
HTC Hero, standaard ROM laatste versie.
Als ik op mijn G1 een nieuwe afspraak in mijn agenda plaats wordt deze niet meer (sinds de laatste update) gesynchroniseerd. Ik krijg de volgende melding: “De toepassing Calendar Storage (proces com. android.calendar) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw”. Dit blijft zich herhalen.
Wie kan mij helpen? :twisted: