Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Nee, is niet echt veel nieuws over. HTC maakt binnenkort bekend welke toestellen Gingerbread krijgen.
Ik gok dat de nexus one geen Gingerbread krijgt, maar gelijk doorschiet naar HoneyComb(die vandaag uitkomt). Gingerbread is al 2 maanden uit, en het is niets voor Google om er zo lang over te doen. Bij de FroYo bekendmaking kreeg de Nexus een paar dagen later al de update
Gewoon wat geduld hebben & dan zal je geduld beloont worden. Als die uitkomt ga je het hier zeker en vast zien :p of horen :p
Mischien off-topic, maar waarom zit je te wachten op Gingerbread op de Desire?
Wie wil er nu niet de nieuwste versie/
Sent From Xeno's Freakin Galaxy
Xeno;94885
Wie wil er nu niet de nieuwste versie/
Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom
Je kan ook je toestel rooten & een custom rom met 2.3 erop zetten. Zo hoef je niet te wachten.
Xeno;94925
Je kan ook je toestel rooten & een custom rom met 2.3 erop zetten. Zo hoef je niet te wachten.
Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom
Het was een tijdje een belangrijk onderwerp, o.a. op AW. Maar nu lees ik er niks meer over. Ik zit nog steeds te wachten op een update voor mijn Desire. Heb ik iets gemist?