Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

christian86

• Lid sinds 20 januari 2009
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2009
  • 17:52

Hallo,

Ik heb het hele internet afgezocht maar heb helaas geen antwoord kunnen vinden op de volgende vraag:

Ik krijg deze week mijn HTC Hero binnen en zou hem graag automatisch willen laten syncroniseren met met Hotmail account. MEt pop3 moet dat allemaal geen probleem zijn maar ik vroeg me af hoe dat met de Calendar zit. Ik gebruik namelijk Outlook 2007 op twee verschillende PC's en die gebruiken allemaal mijn hotmail kalender. Hoe kan ik deze met mijn HTC laten synchroniseren. Kan dat alleen als ik hem aan de pc aansluit? Kan ik daarvoor iets downloaden dat mijn Agenda altijd up-to-date is?

Misschien kan ik het wel niet vinden op internet omdat de vraag te simpel is, maar ik ben erg benieuwd.

Alvast bedankt!

Chris

Bewerkt (22 april 2013 12:11)

pretorian83

• Lid sinds 11 augustus 2009
  • Berichten 104
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2009
  • 17:54

Waarom gebruik je niet de agenda van Google? Die kan je overal bijwerken en syncen met je phone…

christian86

• Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2009
  • 18:54

Ja Google kan natuurlijk ook. Maar zou natuurlijk handiger zijn als je het gewoon op een makkelijke manier kan instellen. Dan ga ik maar eens uitzoeken hoe ik de google agenda in mijn outlook krijg (zonder de mail functie te gebruiken).

Mocht iemand toch nog een manier hebben hoe je hotmail calendar kunt gebruiken, hoor ik het natuurlijk graag.

pretorian83

• Lid sinds 11 augustus 2009
  • Berichten 104
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2009
  • 19:05

Misschien is dit iets voor je: http://www.google.com/support/calendar/ … swer=98563

Hiermee kan je de google agenda met de outlook agenda laten synchroniseren. Succes wederom

Rhos

• Lid sinds 07 februari 2009
  • Berichten 578
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2009
  • 20:39

waarom nog outlook gebruiken? als alles online kan. snap de nut dan niet meer van dat programma

christian86

• Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2009
  • 22:08

Waarom Outlook? Ik wil niet zeggen dat ik een outlook freak ben of dat iedereen het moet gebruiken maar ik vind het zelf wel overzichtelijk, makkelijk in folders te zoeken, als je in de trein zit ook offline te gebruiken, meerdere email adressen, werk en prive agenda naast elkaar en tot nu toe was het de enige manier om te synchroniseren met mijn Nokia.

Ik ben er wel tevreden over eigenlijk.

christian86

• Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2009
  • 09:23

Hoi,

Ik heb een google account aangemaakt en alle hotmail wordt automatisch daarin geopend. Ik haal dus op mijn GSM via gmail al mijn mail binnen. Ik wil echter als ik een mail verstuur graag dat hij verstuurd namens mijn hotmail adres.
Als ik via mijn pc op mail.google.com een mail stuur, dan krijgt de ontvanger alleen mijn hotmail adres te zien, zo wil ik het dus ook hebben alleen hoe stel ik dit in op mijn Hero en (indien iemand het weet, outlook?)

Rhos

• Lid sinds 07 februari 2009
  • Berichten 578
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2009
  • 09:52

christian86
Hoi,

Ik heb een google account aangemaakt en alle hotmail wordt automatisch daarin geopend. Ik haal dus op mijn GSM via gmail al mijn mail binnen. Ik wil echter als ik een mail verstuur graag dat hij verstuurd namens mijn hotmail adres.
Als ik via mijn pc op mail.google.com een mail stuur, dan krijgt de ontvanger alleen mijn hotmail adres te zien, zo wil ik het dus ook hebben alleen hoe stel ik dit in op mijn Hero en (indien iemand het weet, outlook?)

als ik je met gmail je hotmail binnen haalt dan kun je qals je terug mailt automatisch die mail met hotmail beantwoorden dit moet je online even instellen in je gmail.

christian86

• Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2009
  • 10:57

Het is me inderdaad gelukt, dankjewel. Helaas krijg je bij Outlook wel te zien "van [email="Christian@gmail.com"]Christian@gmail.com[/email] namens [email="Christian@hotmail.com"]Christian@hotmail.com[/email]" maar dat zal wel niet te vermijden zijn. Laatste vraag, post hem maar in dit topic, hoe vaak synchroniseerd de hero? Ik heb automatisch synchroniseren aangezet maar om nou te zeggen dat hij dat zo vaak doet. Als ik kijk bij synchroniseren heeft hij dat de laatste keer anderhalf uur geleden gedaan. Waar kan ik ergens instellen dat hij dat vaker moet doen? Groet, Christian

Bewerkt (17 augustus 2009 10:57)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren