Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

FCBThunder

• Lid sinds 06 augustus 2009
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2009
  • 13:48

Ik vermoed dat ik iets over het hoofd zie, maar als ik zoek in de ‘Market’ op mijn HTC Hero vind ik enkel gratis applicaties terug. Ook als ik via de barcode scanner, de betalende applicatie ‘Settlers’ zoek (met barcode van op deze site), vind hij deze niet terug.

Iemand die mij zou kunnen helpen, want ik vind dit enorm vervelend?
Alvast bedankt!

Bewerkt (22 april 2013 12:11)

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 16 augustus 2009
  • 14:01

Dit kan twee oorzaken hebben:

- In de market, navigeer naar applicaties>alle applicaties en druk op menu. Kies voor weergave wijzigen. Check even hoe deze staat. Ik adviseer hem op ‘Alle items’ te zetten.

- Welk land heb je dit toestel gekocht? NL? België? Een ander land?? Dit zou er ook mee te maken kunnen hebben..

Uhmmmm…. Android?

FCBThunder

• Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2009
  • 20:23

Bedankt voor je antwoord Ruud.
In mijn market staat dat op ‘Alle items’, ook als ik wijzig naar ‘Alleen geprijsde items’ lukt dit niet.
Ik heb een NL toestel, dat ik gebruik met een Belgische operator.

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 17 augustus 2009
  • 11:46

FCBThunder
Ik heb een NL toestel, dat ik gebruik met een Belgische operator.

Dan denk ik dat dat de reden is….

Uhmmmm…. Android?

FCBThunder

• Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2009
  • 19:15

Ik lees inderdaad net, dat het in België momenteel nog niet mogelijk is om betalende apps te downloaden.
Iemand die weet wanneer google dit “aanzet” voor Belgie, of iemand die een lijst heeft met landen waar dit actief is of actief word?

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 23 augustus 2009
  • 21:14

FCBThunder
Ik lees inderdaad net, dat het in België momenteel nog niet mogelijk is om betalende apps te downloaden.
Iemand die weet wanneer google dit “aanzet” voor Belgie, of iemand die een lijst heeft met landen waar dit actief is of actief word?
Je kan deze zelf activere door volgende app te installeren en dan deze eens te runnen en op enable tikken. Enig nadeel is dat deze de instelling niet echt bij houd en dan je regelmatig moet herdoen. Maar dit duurt niet lang en het werkt. Ben ook van Belgie en heb een mobi abbo.
Linkje

FCBThunder

• Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2009
  • 09:45

macfreaker
FCBThunder
Je kan deze zelf activere door volgende app te installeren en dan deze eens te runnen en op enable tikken. Enig nadeel is dat deze de instelling niet echt bij houd en dan je regelmatig moet herdoen. Maar dit duurt niet lang en het werkt. Ben ook van Belgie en heb een mobi abbo.
Linkje

Heel handig tooltje, echter enkel voor de SU's onder ons.

Bewerkt (22 april 2013 12:12)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.