Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

eitcbv

• Lid sinds 25 augustus 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 augustus 2010
  • 17:28

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen….. Ik heb vanmiddag zelf een LG GW620 gekocht met alleen maar als eis en die heb ik ook in de winkel neergelegd dat ik deze alleen maar gebruik voor telefoon, bluetooth in de auto en daarnaast zeker heel belangrijk voor mij: dat al mijn afspraken gesynchroniseerd kunnen worden van mijn outlook naar het mobieltje toe en weer terug….. Ik heb dit precies zo uitgelegd kom ik thuis…. gr…. zie ik wel een agendafunktie maar kan niks sychronisren met outlook het blijft helemaal leeg staan in mijn agenda in mijn mobieltje hier heb ik hem dus niet voor gekocht! Het daar niet € 225,- voor betaald….. Wie o wie kan mij wijsmaken hoe ik alle afspraken in mijn outlook van m'n pc kan sychroniseren met mijn LG GW620.

Voorheen had ik Mobile 6 in samenwerking met een nokia toestelletje werkte perfect maar ik kan gewoon geen software of cd terugvinden met een applciatie om alles te kunnen synchroniseren…. wie owie kan mij helpen anders ga ik direct terug naar de winkel want nogmaals die afspraken zijn erg belangrijk voor mij…. het werkt nog voor geen meter wat ik vreemd vindt is dat ik totaal geen software erbij heb gekregen geen cdeetje o.i.d……

Alvast bedankt voor de reakties!!!

Groetjes,

Hans.

Bewerkt (22 april 2013 12:36)

muurman

• Lid sinds 20 augustus 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 25 augustus 2010
  • 20:52

Cd's is ouderwets

als ik google op het toestel kom ik tegen:
Wie de GW620 koopt, zit vast aan Android 1.5. LG heeft besloten om het toestel in de toekomst geen update te geven naar Android 1.6 of 2.0, tenzij de verkopen zo hoog zijn dat dit de investeringen kan verdedigen.
De reden daarvoor is dat het relatief duur is om het toestel van een update te voorzien. De hele firmware moet dan van de grond af aan opnieuw worden opgebouwd. Een fabrikant als HTC heeft daar veel meer ontwikkelaars voor: overigens heeft het HTC ook de nodige tijd gekost om een update voor te bereiden.

hmmm, hoop toch wel voor je dat je straks android 2.x kan draaien.

maar mbt outlook even in de market kijken wellicht?

Bewerkt (22 april 2013 12:36)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.