Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Kijk eens bij instellingen> Accounts en synchronisatie> Account toevoegen.
dr staat geen accounts en synchronisatie in mijn instellingen menu^^ heb een LG GW620 die werken net ff andders
Dan kan je misschien beter daar ook je vraag stellen.
Ga eens naar de Market op je phone, daar kun je volgens mij alleen op als je daar je google account in aangeeft door erop in te loggen.En zo'n vierkant met allerlij zwarte pixel dingetjes, heet een QR Code.
waar staat ‘accounts en synchronisatie’? zou dat bij accountsinstellingen moeten staan?
Onder accounts bij instellingen.
Bij de meeste toestellen staat dat bij instellingen
Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom
waarom kan ik niets downloaden op mijn android store?
Toch een vraag. Word er een beetje gestoord van. Kan alles doen wat hierboven beschreven staat. Maar…. Google gaat account toevoegen, maakt geen verbinding. ‘Brengt geen betrouwbare gegevensverbinding tot stand’ met server. Dit doet ie overal bij. Heb wel internetverbinding (thuis WiFi) en kan gmail instellen, internetten, alles, alleen dat account voor de Android Market lukt niet en kan dus geen apps downloaden. Ook niet wanneer ik via internet inlog op de market met de googleacounts (heb r meerdere geprobeerd) wordt r niet gedownload.
Help!
weet iemand toevallig hoe ik mijn Android telefoon kan koppelen aan mn google account?? want anders kan ik geen apps installeren van https://market.android.com/ want normaal zou er zo'n vierkant met allerlij zwarte pixel dingetjes naast de app staan maar die staan er niet meer en de site heeft een verkeerd certificaat ofzo