Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

keijzer16

• Lid sinds 04 september 2009
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 4 september 2009
  • 16:46

Hallo, zoals de titel al zegt, wil ik graag de standaard plaats die ingesteld op het home screen voor het weer wijzigen. Ik woon in Langeraar (Zuid-Holland) er staat in het home screen Nieuwkoop en dat is toch een stuk verder bij mij vandaan. Ik heb mn plaats toe gevoegd aan de lijst maar nergens staat er een instelingmogenlijkheid tot het aanpassen daarvan. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee. Trouwens het gaat over de HTC Hero.

Bewerkt (22 april 2013 12:12)

Peter1951

• Lid sinds 02 augustus 2009
  • Berichten 262
  • Reputatie 0
  • 4 september 2009
  • 22:12

Iemand heeft mij ingefluisterd dat als je je gps aanzet, en dan in de weerapp ==> menu==>toevoegen==> Mijn locatie drukt, dat wel gaat lukken. Of Langelaar dan gevonden wordt hoop ik voor je.. :arrow: Langelaar!! Of all places… :mrgreen:

keijzer16

• Lid sinds 04 september 2009
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 4 september 2009
  • 22:32

Sorry maar het heeft nog niet mogen werken hij kan mijn plaats wel vinden, maar hij staat nu tussen het rijtje van ny, londen enz. Dat is nou dat gene dat ik nou niet wil.

Wouter

• Lid sinds 14 augustus 2009
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 4 september 2009
  • 23:12

Zolang er geen weerstation is dat vanuit Langeraar rapporteert en dat ook niet doorgeeft aan het internet en wat dan ook weer door de toevallig door jou gebruikte applicatie opgepikt zou moeten worden…. kun je het vergeten.
Je zult het moeten doen met het dichtstbijzijnde rapporterende weerstation.

Als voorbeeld geef ik je Leiden: sommige apps nemen de gegevens over van vm vliegbasis Valkenburg. Voor Rotterdam worden vaak de gegevens van Rotterdam airport gebruikt.
Maw: je moet niet denken dat je echt het voor jou lokale weer gepresenteerd krijgt.

Wellicht kun je Aalsmeer of Alphen a/d Rijn nemen ?

Peter1951

• Lid sinds 02 augustus 2009
  • Berichten 262
  • Reputatie 0
  • 5 september 2009
  • 13:10

Wouter
Zolang er geen weerstation is dat vanuit Langeraar rapporteert en dat ook niet doorgeeft aan het internet en wat dan ook weer door de toevallig door jou gebruikte applicatie opgepikt zou moeten worden…. kun je het vergeten.
Je zult het moeten doen met het dichtstbijzijnde rapporterende weerstation.

Als voorbeeld geef ik je Leiden: sommige apps nemen de gegevens over van vm vliegbasis Valkenburg. Voor Rotterdam worden vaak de gegevens van Rotterdam airport gebruikt.
Maw: je moet niet denken dat je echt het voor jou lokale weer gepresenteerd krijgt.

Wellicht kun je Aalsmeer of Alphen a/d Rijn nemen ?

Inderdaad wel vreemd dat hij Langeraar niet oppikt. Als je rechtstreeks naar accuweather gaat, welke HTC gebruikt, dan pikt ie m wel op?!

http://www.accuweather.com/world-index- … ERAAR|&u=1

Wellicht dat een alternatieve weer-applicatie Langeraar wel laat zien.
Misschien dat topic-starter die eens moet uitproberen.

Wouter

• Lid sinds 14 augustus 2009
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 5 september 2009
  • 18:32

Accuweather op het net pakt hem wel, maar geeft de situatie en voorspelling van Schiphol meteo

Maar wat maakt het uit. Het weer van Schiphol is natuurlijk nagenoeg gelijk aan dat van Langeraar of Alphen of Leiden, zeg maar een gebied met een straal van 40/50 km.
Groningen of Maastricht wordt natuurlijk weer een ander verhaal.
Alhoewel ik ook situaties ken van weersvoorspellingen die van een station op meer dan 100km afstand komen…

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.