Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

quads4u.nl

• Lid sinds 13 september 2009
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 13 september 2009
  • 18:51

Hoi mede androiders,

Ikzelf heb een iphone en mijn vriendin sinds enkele weken een vodamized magic, echter nu heb ik via ftd wat spelletjes gedownload voor haar. Echter kan ik er maar niet uit komen die op de magic te zetten. Kopieren naar de sd kaart is geen probleem. Echter het willen installeren op de htc geeft de nodige problemen, simpelweg omdat het niet lukt. Nu heb ik al via de market place 2 apps installers erop gezet. echter als ik die open vinden die geen bestanden.
Of kan het ook via de sync software? Die bij mij overigens altijd aangeeft verbinding verbroken!

Nu heb ik die handleiding van root acces proberen te volgen van dit forum, echter als ik die sdk wil uitpakken na het downloaden zegt winrar dat het bestand beschadigd is –>> no go

1: Nu had ik graag geweten, die dingen die ik via nieuwsgroepen download, hoe zet je die op de magic zodat er gebruik van gemaakt kan worden.

2: Waarvoor is root acces nu eigenlijk, is dat alleen maar om andere firmware op je htc te knallen?

Mvg,

Dennie

Bewerkt (22 april 2013 12:12)

pretorian83

• Lid sinds 11 augustus 2009
  • Berichten 104
  • Reputatie 0
  • 13 september 2009
  • 20:11

Dennie,

Om content gedownload uit nieuwsgroepen werkend te krijgen moet je even aankloppen bij diegene die dit plaatst. Zelf gebruik ik APKINSTALLER om losse .apk files te installeren.

Wat betreft de root access, hier staat wel een duidelijke handleiding op het forum en het dient om andere ROMS (besturingssoftware) te installeren.

quads4u.nl

• Lid sinds 13 september 2009
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 14 september 2009
  • 02:57

ja zo een idee had ik ook al gekregen na 2 dagen googlen. Maar toch bedankt dat je het even bevestigd.

Kan iemand me misschien vertellen of je op de magic cabinet ( .cab) bestanden kunt installeren? .cab files worden toch alleen voor windows/winmobile gebruikt, of heb ik het dan verkeerd.

het zou dus zomaar kunnen dat dat pakketje wat ik heb gedownload dus helemaal niet voor de magic is, maar een ander htc toestel met windows mobile.

Mvg,

Dennie

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.