Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

BiGa

• Lid sinds 08 april 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 8 april 2011
  • 15:28

Ik heb in mijn contactenlijst een redelijk aantal personen staan. Mijn facebook-account is groter qua personen dan mijn contactenlijst in mijn telefoon omdat in FB wat oude vrienden staan en dergelijke.

Nu kan ik al die contacten van FB door een sync in mijn contactenlijst krijgen, echter wil ik dat niet omdat je dan al die oude vrienden ook erin hebt.

Dat is op te lossen door op de knop: vrienden ophalen. Dan selecteer je je FB account en dan één voor één de interessante FB contacten in je contactenlijst syncen. Het probleem is dat er dan twee keer dezelfde persoon in je contactenlijst staat. Piet P. die al in je contacten stond en Piet P. die je uit je FB account haalde (met een FB icoontje eracher). Dat kan je dan weer oplossen door Piet P. 1 en Piet P. 2 aan elkaar te koppelen. Dan voegen ze zich samen!

Heel mooi, maar het neemt ontzettend veel tijd in beslag.

Is er een app of progje dan gewoon alleen de FB mensen eruit pikt die jij al in je contactenlijst hebt staan op basis van naam en ze dan zelf samenvoegt?

Alvast bedankt.

Bewerkt (8 april 2011 15:28)

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 8 april 2011
  • 16:13

Misschien is daar een app voor, dat weet ik niet. Wat misschien wel kan helpen is om je FB-contacten op een andere manier op te slaan dan je andere contacten. Je kunt nl je contacten op 3 manieren opslaan: op je SIM, in Telefoon en als Google-contacten. Op je SIM kaart kun je geen fotootjes bij je contacten opslaan.
Bij weergave (in de app) kun je dan weer instellen welke contacten je wilt zien.

Bewerkt (8 april 2011 16:13)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.