Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Felix

• Lid sinds 01 mei 2011
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2011
  • 15:45

FredericL;151457
Bedankt Felix! Maar welke functies gebruik je dan zo al op je smartphone? En welke daarvan op of voor je werk?

Uhmzzz .. Nah, gebruik alles op mijn werk en zowel thuis, dus het internet en het bellen en het navigeren e.d.

Bewerkt (9 mei 2011 15:45)

FredericL

• Lid sinds 21 april 2011
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 12 mei 2011
  • 14:16

Bedankt allemaal voor jullie reacties!

In deze dagen ben ik de antwoorden aan het analyseren maar post gerust toevoegingen of nieuwe posts als je dat nog niet hebt gedaan maar wel wilt doen.

Vooral naar wat je hoopt dat er mogelijk is in 2015 van de smartphone in het algemeen.

Bewerkt (12 mei 2011 14:16)

Fendo

• Lid sinds 04 april 2011
  • Berichten 113
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2011
  • 20:13

Hallo,
Mijn leeftijd is 54 jaar.
De funties die ik op mijn werk gebruik zijn Exchange mail en agenda, agenda ook thuis., buienradar, nu.nl, MP3 speler en MSN/Facebook (je moet toch wat als je een uurtje weinig werk hebt "-))
Thuis voornamelijk enkele spelletjes en nu.nl, MP3 speler.
Ik gebruik de smartphone bijna overal, thuis, op het werk.
Niet onderweg. Is niet aan te raden op de motor.
Ik hoop dat er rond 2015 sneller internet beschikbaar is en zuinige batterijen.

Bewerkt (16 mei 2011 20:13)

Pocophone F1
Bootloader unlocked.
Niet geroot.

Angelus230

• Lid sinds 16 oktober 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 11 februari 2012
  • 13:35

Ik heb een Galaxy S. Ik heb het gekozen omdat Android meer functies bied dan iOS. Costumizen enzo is voor mij belangrijk voor een smartphone. Het schermgrootte vind ik ook belangrijk. Zo'n klein schermpje van de iPhone vond ik gewoon belachelijk. Ik gebruik mijn smartphone voor vanalles: Spelletjes, Facebook, online nieuws lezen, snel typen (Swipe), YouTube-filmpjes zien, MP3-speler,… Het is ook leuk dat je meer keus hebt qua prijs, speficaties, merken, … En een Androiddevice is meestal krachtiger als een andere smartphone. Android heeft de eerste duelcore en quadcore-processors. Bij Apple moet je meestal een jaar wachten voor dat ze meeconcurreren. Het is ook leuk dat je vrij bent. Zo vind ik het leuk om “shells” te hebben zoals SPB Shell 3D. De meeste apps zijn gratis, je kunt apps downloaden op het internet, en de meeste apps die geld kosten kun je illegaal downloaden (4shared). Ik heb gekozen voor een smartphone omdat het veel meer mogelijkheden heeft dan een gewone gsm, gps bijvoorbeeld. Ik vind het handig dat als ik verloren ben, mijn GPS-functie kan gebruiken. De Galaxy S was toendertijd het beste smartphone van het jaar, dus dat was voor mij ookal doorslaggevend. De meeste zeggen tegen mij: “Hé, is dat een iPhone ?”. Ik vind dat belachelijk. Galaxy S is gewoon véél beter als de iPhone.

Bewerkt (24 april 2013 14:14)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.