Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Kan niet! Snap ook het probleem niet. Laat het er lekker op staan, je hoeft het toch niet te gebruiken.
ischrieken;273367
Terreur!
AW Forum Queen voor het leven
ik heb een goedkoop crappy android toestelletje aangeschaft en hiermee heb ik weinig ruimte, nu zag ik dat mijn contacten en picasa foto's waren gesynched en dit neemt veel plaats in. Nu lees ik hier dat je dit niet kan verwijderen zonder fabrieksinstellingen te doen.
Maar ik zag bij de toepassingen –> alles –> opslag contacten, agenda-opslag staan, als ik dat aanklik kan ik op “gegevens wissen” klikken drukken maar worden zo alle contacten niet gewist? of syncht hij dan ook direct met men account en ben ik dan mijn contacten overal kwijt?
Huidig: Galaxy Note 3 SM-N9005 4.4.2 NE2 rooted stock with KNOX 0x0
Tablet: ASUS Transformer TF300T + dock
Backup: Alcatel OneTouch 918 rooted
Verkocht: Galaxy S2 en Galaxy Note II
Liquid Li0n;338011Als je contacten met Google gesynchroniseerd zijn, dan komen ze vanzelf weer terug als je kies voor gegevens wissen. Het wissen heeft alleen effect op de telefoon zelf.
ik heb een goedkoop crappy android toestelletje aangeschaft en hiermee heb ik weinig ruimte, nu zag ik dat mijn contacten en picasa foto's waren gesynched en dit neemt veel plaats in. Nu lees ik hier dat je dit niet kan verwijderen zonder fabrieksinstellingen te doen.
Maar ik zag bij de toepassingen –> alles –> opslag contacten, agenda-opslag staan, als ik dat aanklik kan ik op “gegevens wissen” klikken drukken maar worden zo alle contacten niet gewist? of syncht hij dan ook direct met men account en ben ik dan mijn contacten overal kwijt?
ik dacht ik meld even dat dit iig bij CM 9.1 wel degelijk mogleijk is (SGS)
Me telefoon vrag telkens naar myn eerste account
Bijna goed
1. Instellingen
2. Accounts
3. Google (Gmail. ..)
4. Menu selecteren. In nieuwere telefoons door de 3 puntjes menu in het design
In oudere telefons via de menuknop op de telefoon, naast de startknop
5. Account wissen.
Deze telefoon wordt voornamelijk gebruikt om te bellen, maar er moesten we een aantal apps op, dus dacht op mij tablet kon ik gewoon account aanmaken en verwijderen maar op de telefoon niet…