wat mij opvalt is dat de omschakeling van 3G naar Wifi traag ik of niet gebeurd. Als ik thuis kom en ik pak de HTC desire S even om zeg bijvoorbeeld Twitterberichten te lezen (bijvoorbeeld). Dan schakelt mijn telefoon vaak niet of erg laat over op Wifi. Ik had dit probleem ook al met een samsung Galaxy S, op de iPhone 4 heb ik dat probleem niet. Ben ik thuis en dan is het wifi heb ik geen Wifi meer is het 3G.
weet iemand hier een oplossing voor ?.
mvg andre
Ps: ik zet bericht bij algemeen android omdat ik het zowel met samsung als HTC heb. en bij versie os 2.1.1 als 2.3.3 nu.
Bewerkt (12 mei 2011 13:00)
Ls.
wat mij opvalt is dat de omschakeling van 3G naar Wifi traag ik of niet gebeurd.
Als ik thuis kom en ik pak de HTC desire S even om zeg bijvoorbeeld Twitterberichten te lezen (bijvoorbeeld).
Dan schakelt mijn telefoon vaak niet of erg laat over op Wifi.
Ik had dit probleem ook al met een samsung Galaxy S, op de iPhone 4 heb ik dat probleem niet.
Ben ik thuis en dan is het wifi heb ik geen Wifi meer is het 3G.
mvg
andre
Ps: ik zet bericht bij algemeen android omdat ik het zowel met samsung als HTC heb.
en bij versie os 2.1.1 als 2.3.3 nu.
Ls.
wat mij opvalt is dat de omschakeling van 3G naar Wifi traag ik of niet gebeurd.
Als ik thuis kom en ik pak de HTC desire S even om zeg bijvoorbeeld Twitterberichten te lezen (bijvoorbeeld).
Dan schakelt mijn telefoon vaak niet of erg laat over op Wifi.
Ik had dit probleem ook al met een samsung Galaxy S, op de iPhone 4 heb ik dat probleem niet.
Ben ik thuis en dan is het wifi heb ik geen Wifi meer is het 3G.
mvg
andre
Ps: ik zet bericht bij algemeen android omdat ik het zowel met samsung als HTC heb.
en bij versie os 2.1.1 als 2.3.3 nu.