Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

jayden

• Lid sinds 26 oktober 2009
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2009
  • 15:39

Net van debby gehoord dat je de taal eerst even op andere taal moet instellen dan weer terug naar engels…dan werkt hij dus…althans ik hoor nu wel een voorbeeld…alleen nog steeds niet die mic icoon bij mn searchbar

Bewerkt (22 april 2013 12:14)

Roel

• Lid sinds 03 september 2009
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2009
  • 15:46

jayden;9050
Net van debby gehoord dat je de taal eerst even op andere taal moet instellen dan weer terug naar engels…dan werkt hij dus…althans ik hoor nu wel een voorbeeld…alleen nog steeds niet die mic icoon bij mn searchbar /cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />

Het voorbeeld hoor ik dan idd wel. We zijn alweer een stapje verder… Maar nog steeds geen mic icoon. /cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />

jayden

• Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2009
  • 16:30

tsja tis heel klein stappie maar goed beter iets als niets nu maar wachten tot een heel slim iemand het werkend heeft

noio

• Lid sinds 27 oktober 2009
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2009
  • 00:15

Ik heb het zelfde probleem, maar ik wilde wel even wat verduidelijking aanbrengen:

TTS: Text-to-speech ofwel spraaksynthese is iets anders dan spraakherkenning. Spraakherkenning is namelijk speech-to-text. Het is dus niet nodig om de Spraaksynthese aan de praat te krijgen om ook de “Voice Search” te krijgen.

Die voice search hebben wij niet, vermoed ik, omdat Vodafone denkt dat ons engels daar niet goed genoeg voor is. De Voice Search werkt namelijk vooralsnog alleen in het engels. Mensen in andere landen konden wel van de market “Voice Search by Google” downloaden, en op die manier het “microfoontje” installeren in hun Quick Search Box. Het lijkt er echter op dat deze applicatie ook niet beschikbaar is voor ons Nederlanders, omdat wij ons misschien beter bezig kunnen houden met koeien melken en kaas maken.

Roel

• Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2009
  • 08:55

Heb iig de apk van een via via manier gevonden:
RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

Quote van het XDA-developers forum

I had the same problem, but after a time searching, I found that I just needed to grab “Google Voice Search” as a separate app from the market (my HTC Magic is on Vodafone and they didn't include voice either), then just remove and replace my desktop widget. Worked like a champ.

Maar als ik deze wil installeren dan crashed hij. Denk dat je hiervoor een rooted telefoon moet hebben. Aangezien ik ook lees dat je het moet installeren in /system/app

bron: New Voice Search works on Donut - xda-developers

jayden

• Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2009
  • 16:38

Heb het ook gedaan zoals eerder vermeld heb nu inderdaad ook het microfoontje erbij maar als ik daar op klik dan word de toepassing onverwachts gestopt….het installeren lukte mij dus wel zed85 met app installer.

Donnywaltz

• Lid sinds 27 oktober 2009
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2009
  • 16:50

Kan het niet zo zijn dat google het hele search box microfoon ding anchterwege heeft gelaten ofzo?

offtopic:
Vind het wel vreemd ook dat gestures niet standaard werken of moet ik die ergens aanzetten?
(ik heb het in elk geval niet kunnen vinden)

Roel

• Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2009
  • 19:56

jayden;9109
Heb het ook gedaan zoals eerder vermeld heb nu inderdaad ook het microfoontje erbij maar als ik daar op klik dan word de toepassing onverwachts gestopt….het installeren lukte mij dus wel zed85 met app installer.

Zo ver kom ik dus ook, heb zo het gevoel dat het gewoon door Vodafone ofzo is weggelaten. Aangezien de NL taal ook niet beschikbaar is, is het ook niet interresant voor NL-ers. Dat zal Vodafone wel gedacht hebben… :cry:

jayden

• Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2009
  • 20:31

alsof dat we geen engels kunnen :p nah miss dan toch maar een custom made rom erop gooien

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.