Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

axeldenekamp

  • Lid sinds 10 mei 2009
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • #1
  • 21 oktober 2009
  • 18:03

Ik wordt een paar keer per dag van het netwerk gegooid.
Als ik dan handmatig wil aanmelden heb ik geen permissie om met aan te melden op het t-mobile netwerk.
ik heb dit al gemeld bij ben en na een paar codes op de telefoon invoeren kwamen ze tot de conclusie dat het aan het toestel ligt (G1).
Iets met “connection problem or invalid mmi code”

Wie kan mij hier mee helpen?

Bewerkt (22 april 2013 12:13)

piesnot

  • Lid sinds 08 juni 2009
  • Berichten 113
  • Reputatie 0
  • #2
  • 21 oktober 2009
  • 23:33

axeldenekamp;8833
Ik wordt een paar keer per dag van het netwerk gegooid.
Als ik dan handmatig wil aanmelden heb ik geen permissie om met aan te melden op het t-mobile netwerk.
ik heb dit al gemeld bij ben en na een paar codes op de telefoon invoeren kwamen ze tot de conclusie dat het aan het toestel ligt (G1).
Iets met “connection problem or invalid mmi code”

Wie kan mij hier mee helpen?

ziet ernaar uit dat:
- je helemaal geen onbeperkte internet autorisatie hebt (gekocht bij BEN) ,
Onbeperkt | xiffy

danwel

- je APN-settings niet helemaal correct zijn,

kijk 'ns naar
Instellingen voor mobiel internet (APN Carrier Settings) - Android - Androidplanet.nl


APN Settings | Androidworld

Bewerkt (22 april 2013 12:13)

axeldenekamp

  • Lid sinds 10 mei 2009
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • #3
  • 22 oktober 2009
  • 08:50

piesnot;8847
ziet ernaar uit dat:
- je helemaal geen onbeperkte internet autorisatie hebt (gekocht bij BEN) ,
Onbeperkt | xiffy

danwel

- je APN-settings niet helemaal correct zijn,

kijk 'ns naar
Instellingen voor mobiel internet (APN Carrier Settings) - Android - Androidplanet.nl


APN Settings | Androidworld


Ik heb de APN settings goed staan.

Ik heb een medewerker van ben gesproken en die vertelde mij dat het echt onbeperkt is zolang ik geen laptop aan mijn telefoon hang (tethering)

Bewerkt (22 april 2013 12:13)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.