Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Als het goed is krijg je bij die melding van een nieuwe sms een keuze tussen de 2 programma's, je gebruikelijke android sms client en de handcent sms.
Daarbij kun je dan met een vinkje aangeven welke je als default wilt gebruiken.
zed85;9104
Als het goed is krijg je bij die melding van een nieuwe sms een keuze tussen de 2 programma's, je gebruikelijke android sms client en de handcent sms.
Daarbij kun je dan met een vinkje aangeven welke je als default wilt gebruiken.
Nog simpeler….zet de notificaties in de instellingen van handcent sms uit en je hebt alleen de berichtgeving van de sms die er al opzat.
Ik heb die default-melding nooit gezien tijdens mijn handcent sms gebruik Zed85.
Samsung Galaxy S8+
AVS;9546
Nog simpeler….zet de notificaties in de instellingen van handcent sms uit en je hebt alleen de berichtgeving van de sms die er al opzat./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Ik heb die default-melding nooit gezien tijdens mijn handcent sms gebruik Zed85.
Als je liever Handcent wil gebruiken, kun je het beste in de normale berichtenapplicatie de notificaties uitzetten. Dit kun je doen in het instellingenmenu (dus in de berichtenapp naar menu–> instellingen).
aVirulence;9559
Als je liever Handcent wil gebruiken, kun je het beste in de normale berichtenapplicatie de notificaties uitzetten. Dit kun je doen in het instellingenmenu (dus in de berichtenapp naar menu–> instellingen).
Dan naar Meldingsinstellingen –> Meldingen
Die dient uitgeschakeld te zijn.
zet je dan ook niet de meldingen voor email enzo uit ?
Samsung Galaxy S8+
AVS;9587
zet je dan ook niet de meldingen voor email enzo uit ?
Hoi,
ik had een leuke applicatie gedownload in de market, handcent sms.
als ik nu een sms binnen krijg, krijg ik 2 meldingen. 1 in handcent sms en 1 in de applicatie die al op de hero zat.
Kan je die verwijderen (degene dan die er orgineel opzit)?
heb bij instellingen/toepassingen gekeken maar staat niet bij dat ik die kan verwijderen?
Groetjes Nathaly