hallo allemaal. vandaag me galaxy s2 binnen. voorheen gebruik gemaakt van een iphone en dit is me eerste android telefoon. er zijn een aantal dingen waar ik niet uitkom.
ik wil bovenin in het scherm in die bar de huidige datum hebben. als je die bar naar beneden veegt komt de datum linksboven te staan. maar normaal staat het er niet.
ik kan nergens in het menu iets vinden over thema's. of over het aanpassen van het uiterlijk van de telefoon. kan je alleen de achtergrond wijzigen of is er meer te doen? denk dat je hem voor theme's moet rooten?
is er ergens te zien hoeveel bandbreedte de telefoon al heeft verstuurd?
kan je de telefoon instellen om gebruik te maken van een SIP server? VoIP niet skype.
kunnen de spraakopdrachten programma's ingesteld worden voor nederlands?
mijn samsung app's icoontje geeft aan dat er een update is. maar zodra ik deze open komt er een waarschuwing dat updates die niet van samsung zijn gevaarlijk kunnen zien. beetje raar want het lijkt me een samsung update.
kan je de 4 programma's onderin veranderen (op het bureablad zegmaar)
boven die 4 knoppen staan 7 bolletjes voor de verschillende pagina's. kan je het zo maken dat je alleen de bolletjes ziet van pagina's die in gebruik zijn?
is een anti virus programma nodig?
als ik naar mijn samsung bel, kan ik het gesprek negeren met het rode knopje. maar de persoon die belt krijgt dan een melding dat ik niet bereikbaar ben. ik zou verwachten dat die naar de voicemail zou moeten gaan. je krijgt ook meteen de melding ipv dat die nog x keer overgaat zodat het niet opvalt dat je het gesprek weigert.
thx for de hulp !
Bewerkt (26 juli 2011 20:02)
hallo allemaal.
vandaag me galaxy s2 binnen.
voorheen gebruik gemaakt van een iphone en dit is me eerste android telefoon.
er zijn een aantal dingen waar ik niet uitkom.
ik wil bovenin in het scherm in die bar de huidige datum hebben. als je die bar naar beneden veegt komt de datum linksboven te staan. maar normaal staat het er niet.
ik kan nergens in het menu iets vinden over thema's. of over het aanpassen van het uiterlijk van de telefoon. kan je alleen de achtergrond wijzigen of is er meer te doen?
denk dat je hem voor theme's moet rooten?
kan je de telefoon instellen om gebruik te maken van een SIP server? VoIP niet skype.
mijn samsung app's icoontje geeft aan dat er een update is. maar zodra ik deze open komt er een waarschuwing dat updates die niet van samsung zijn gevaarlijk kunnen zien. beetje raar want het lijkt me een samsung update.
boven die 4 knoppen staan 7 bolletjes voor de verschillende pagina's. kan je het zo maken dat je alleen de bolletjes ziet van pagina's die in gebruik zijn?
als ik naar mijn samsung bel, kan ik het gesprek negeren met het rode knopje. maar de persoon die belt krijgt dan een melding dat ik niet bereikbaar ben. ik zou verwachten dat die naar de voicemail zou moeten gaan. je krijgt ook meteen de melding ipv dat die nog x keer overgaat zodat het niet opvalt dat je het gesprek weigert.
thx for de hulp !
hallo allemaal.
vandaag me galaxy s2 binnen.
voorheen gebruik gemaakt van een iphone en dit is me eerste android telefoon.
er zijn een aantal dingen waar ik niet uitkom.
ik kan nergens in het menu iets vinden over thema's. of over het aanpassen van het uiterlijk van de telefoon. kan je alleen de achtergrond wijzigen of is er meer te doen?
denk dat je hem voor theme's moet rooten?
thx for de hulp !