Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

PaveInnocent

• Lid sinds 15 september 2009
  • Berichten 199
  • Reputatie 0
  • 1 november 2009
  • 18:04

Ik was benieuwd naar de ervaringen met android als een zakelijke telefoon.

Ze zijn erg te spreken over HTC, maar gebruiken tot nu toe Windows Mobile in het hele bedrijf.
Alle E-mail word gepusht en Agenda's worden gesynced met Outlook.

Op dit punt moeten ze weer een nieuwe vloot mobieltjes aanschaffen (Of krijgen van KPN dan)
En natuurlijk kon ik het niet laten om even de show-off uit te hangen met mijn G1.

Hoe zijn de ervaringen van Zakelijke gebruikers en in welke branches?

Bewerkt (22 april 2013 12:14)

Lookie66

• Lid sinds 12 juli 2009
  • Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 2 november 2009
  • 22:48

Ik gebruik mijn HTC Magic vanaf dag 1 zowel zakelijk als prive.

Het heeft me even wat moeite gekost om een goed werkend sync programma te vinden voor Outlook-Exhange maar is uiteindelijk helemaal goed gekomen via Roadsync van Dataviz.

Ook het bekijken/editen van bijlages verloopt prima met Documents to Go van Dataviz.

Al met al is (voor mij) de Magic prima zakelijk te gebruiken.

Wat ik als enorm nadelig heb ervaren (en nog steeds eigenlijk) is dat alle Outlook-contacten ook gesynchroniseerd werden. Natuurlijk heb ik die mogelijkheid nu uitgeschakeld maar toch.
Alle apps. gaan ervan uit dat je outlook/gmail contacten ten allen tijde geimporteerd moeten worden (en dat je die ook daadwerkelijk gebruikt)

Terwijl voor mij contacten (op mijn telefoon) voornamelijk telefooncontacten zijn.
Voor mij is er een wezenlijk verschil tussen tussen telefoon-contacten (telef nrs) en mail-contacten (emailadressen)

Ik beschik echt niet over alle telefoonnummers van mijn mail-contacten. Maar door die synchronisatie kreeg ik wel meer dan 700 email-contacten op mijn telefoon staan (vond ik niet fijn)

Dan is er nog een groep telefoon-contacten die niet beschikken over email en dus tussen wal en schip belanden.

Het beheren van alle telefoon-contacten verliep voor mij in het verleden altijd via een BT-verbinding vanaf mijn desktop naar mijn vorige mobiel en alle overige telefoons. Op deze manier beschikten alle apparaten over dezelfde nummers en is handmatige invoer verleden tijd (joehoe)

Op dit moment ben ik zoekende naar een goed werkende applicatie voor het beheren van mijn contacten op de Magic via mijn PC (heb hierover een vraag gesteld op AW en zit vol spanning te wachten op de reacties)

Voor mij is de Magic een geweldig tool die me continu op de hoogte houdt van diverse zakelijke beslommeringen en onmisbaar in mijn dagelijkse leven (zowel zakelijk als prive)

Ik ben zeer benieuwd naar ervaringen van andere gebruikers.

Groet,

Lookie66

Bewerkt (22 april 2013 12:14)

johnvoorts

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 november 2010
  • 13:23

Ik heb ook een android telefoon voor zakelijke gebruik (htc wildfire) en ben er super tevreden mee.
Hij is makkelijk in gebruik en een stuk goedkoper dan bijvoorbeeld een iphone, en beter natuurlijk.
Ik heb mijn android toestel besteld via een vergelijkingssite voor zakelijke gsm abonnementen op deze site zijn de beste zakelijke gsm abonnementen te vinden voor verschillende android toestellen en voor de blackberry, nokia's en iphone.

Bewerkt (12 november 2010 13:23)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.