Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Wel00166

• Lid sinds 08 september 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 14 september 2011
  • 11:12

Ik raad iedereen aan om GEEN telefoon met Android aan te schaffen, want je wordt helemaal gek van de ongevraagde reclame. Bovendien registreert Google je surfgedrag op basis van je IP en toont herhaaldelijk advertenties over producten en diensten waar ik eerder naar heb gezocht.

Bewerkt (14 september 2011 11:12)

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 14 september 2011
  • 11:16

XD gister kwam ik bj een vriend en die had allemaal ads in zijn browser die als stempel *achttien plus* waren XD

Bewerkt (14 september 2011 11:16)

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 15 september 2011
  • 11:22

Wel00166;217226
Ik raad iedereen aan om GEEN telefoon met Android aan te schaffen, want je wordt helemaal gek van de ongevraagde reclame. Bovendien registreert Google je surfgedrag op basis van je IP en toont herhaaldelijk advertenties over producten en diensten waar ik eerder naar heb gezocht.

Als je geen internet hebt aanstaan krijg je ook geen reclame

Bewerkt (15 september 2011 11:22)

Wel00166

• Lid sinds 08 september 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 21 september 2011
  • 14:01

Als ik wel internet heb aanstaan, krijg ik ongevraagd reclame. Dat is ranzig.

Google zorgt met zijn service Google Remarketing dat je eindeloos met producten en diensten wordt geconfronteerd, als je daar ooit eens naar hebt gezocht.

Nog een paar jaar en dan valt Google vanzelf door de mand. Ze presenteren zich als een objectieve zoekmachine, maar het is een ordinaire, arrogante marketingclub. Hoe lang duurt het nog voordat de massa dit ook door heeft?

Bewerkt (21 september 2011 14:01)

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 21 september 2011
  • 22:27

Ongevraagde reclame? Waar heb je het over? De reclame die je op je telefoon krijgt is ingebakken in de apps, wil je die niet, dan betaal je voor je apps. Simpel is that.

Maar wellicht kan je beter je Android-telefoon aan de wilgen hangen en lekker terug gaan naar je old-fashioned nokia, laat ons maar lekker in de reclame zwelgen dan

Bewerkt (21 september 2011 22:27)

Jangrie

• Lid sinds 14 september 2011
  • Berichten 396
  • Reputatie 0
  • 21 september 2011
  • 23:33

Wel00166;219389
Als ik wel internet heb aanstaan, krijg ik ongevraagd reclame. Dat is ranzig.

Google zorgt met zijn service Google Remarketing dat je eindeloos met producten en diensten wordt geconfronteerd, als je daar ooit eens naar hebt gezocht.

Nog een paar jaar en dan valt Google vanzelf door de mand. Ze presenteren zich als een objectieve zoekmachine, maar het is een ordinaire, arrogante marketingclub. Hoe lang duurt het nog voordat de massa dit ook door heeft?

En bij apple Apps krijg je geen reclame?
Sorry, maar dat is bullshit! Die Apps zijn meestal niet ontwikkeld door google en toch heb je reclame. Het is toch een ouderwets manier als je gratis dingen wilt moet je met reclame rekenen, als je betaald gaat die weg..

normaal gezien is het ook niet de bedoeling, dat je een smartphone deelt he dus eigenlijk zal ziets met een medewerker niet kunnen gebeuren, daarom moet je je toch ook met jouw google account inloggen..et is van JOUW

Bewerkt (21 september 2011 23:33)

frapple

• Lid sinds 27 januari 2011
  • Berichten 145
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2012
  • 12:06

Afgelopen weekend had ik een telefoon van ons bedrijf zodat men ons kan bereiken in noodgevallen. Deze telefoon was de afgelopen twee weken in het bezit van mijn collega. Ik kreeg advertenties te zien van zaken die hij via de mobiel had opgezocht. Hij schrok zich dood toen ik hem ermee confronteerde. Google slaat dus gegevens op om je later nog eens met hun adverteerder in contact te brengen. Dacht dat het een zoekmachine was i.p.v. een marketingmachine.

Let dus op dat Google opslaat wat je zoekt in een zoekmachine en je daar later herhaaldelijk mee confronteert als je apps gebruikt.

DuckDuckGo doet dat niet : https://duckduckgo.com/ Als je Engels kunt lezen en meer wilt weten over de App : http://www.androidpolice.com/2011/05/04/duckduckgo-brings-private-searching-and-zero-click-results-to-android/
@wel0166 : Het is zo dat in de gratis apps reclame zit. Ik denk dat , dat bij de gratis apps voor het iOS ook zo is.

* IOS = het besturingssysteem van Apple voor iphone / ipad.

Bewerkt (24 april 2013 14:11)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.