Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

vankooten

• Lid sinds 16 september 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 23 september 2011
  • 12:18

Beste mensen,
Sinds kort heb ik een dell streak 5 die ik graag wil rooten.
Hier al het nodige gelezen en ook op XDA.
Er zijn echter wat problemen.
Het kostte nogal wat moeite om mijn dell zichtbaar te krijgen op mijn computer (win 7-32)
Ik krijg het nu voor elkaar om bestanden van en naar mijn dell sturen en is de SD-kaart zichtbaar in verkenner.
Het programma “dell sync”, om de dell zélf te komen werkt echter niet. Het programma blijft melden dat de dell disconnected is.
Nu las ik ergens op het net dat dell sync niet werkt met android 2.2 (wat dus op mijn telefoon staat versie 2.2.2)
Heb diverse versies van superoneclick geprobeerd, maar het laatste regeltje is altijd “failed”.
Ik heb gelezen dat dit programma werkt met dotnet 2.0 en dat XP gebruikers dotnet 2.0 moeten installeren.
Nu weet ik dat op mijn computer dotnet 2.0 beschadigd is, maar ik heb er ( op 1 programma na) verder geen last van.
Dus de laptop (vista) op tafel gezet, maar deze wil niet eens verbinden met de dell.
In apparaatbeheer staat dat er een android telefoon is aangesloten, op de telefoon aangegeven dat er usb-verbinding gemaakt moet worden, de melding komt op de telefoon dat hij verbonden is via usb, maar in verkenner is niets te zien.
Als ik op de laptop superoneclick opstart dan blijft de melding “waiting for device” eeuwig voorstaan.
Iemand enig idee??

Joop.

Bewerkt (23 september 2011 12:18)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren