Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

erwinkruger

  • Lid sinds 02 maart 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • #1
  • 27 september 2011
  • 13:41

Hoi,
Wie weet hoe je (chineese) downlouds kan stoppen/blokkeren.
Die komen automatisch in het meldings scherm.
Ik kan deze wel wissen, maar ze blijven iedere keer weer terug komen.
Ik heb m'n Samsung Galaxy S2 al 4 keer in de fabrieks instellingen gezet,
maar niks houd deze downlouds tegen??
Ik heb al gekeken naar m'n google account, maar dit is het ook niet??
Ik had even een ander account geactiveerd, maar zonder succes??
Waar komen deze downlouds vandaan? en hoe kan ik deze tegenhouden??

Wie weet hier een oplossing voor

Erwin

Bewerkt (27 september 2011 13:41)

redbulletnl

  • Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • #2
  • 27 september 2011
  • 13:48

wat voor downloads zijn het?

Bewerkt (27 september 2011 13:48)

erwinkruger

  • Lid sinds 02 maart 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • #3
  • 27 september 2011
  • 13:59

Meestal Chineese downlouds?
Ik kan er geen wijs uit, Ik beheers niet zo de chineese taal?
Ik denk ongeveer 8/10 meldingen per dag, behoorlijk vervelend dus….
Ik weet ook niet of dit schadelijke software is?
Ik heb voor de zekerheid “onbekende bronnen installeren” maar uit gezet.

Bewerkt (27 september 2011 13:59)

iDanny

  • Lid sinds 26 mei 2010
  • Berichten 255
  • Reputatie 0
  • #4
  • 27 september 2011
  • 14:52

Je had dus "onbekende bronnen installeren'' eerst wel aan staan.
Heb je destijds één of andere vage app gedownloud?

Apart dat het zelfs na het herstellen van de fabrieks instellingen zich voordoet.
Misschien staat er wat schadelijks op je SD kaart. Probeer de fabrieksinstellingen te herstellen nadat je de SD kaart hebt gewist in het menu OPSLAGRUIMTE onder het instellingen menu. (vergeet niet je foto's e.d. te back-uppen!)

Als daarna de meldingen nog steeds komen zou het misschien handig zijn als je er een screenshot post hier.
Een screenshot kan gemaakt worden door (bijvoorbeeld) deze app: https://market.android.com/details?id=com.edwardkim.android.screenshotitfree ,ik zeg: downlouden!!

Bewerkt (27 september 2011 14:52)

erwinkruger

  • Lid sinds 02 maart 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • #5
  • 28 september 2011
  • 12:59

Ik ga dit proberen.
Ik kom er nog op terug… bedankt alvast…

Bewerkt (28 september 2011 12:59)

erwinkruger

  • Lid sinds 02 maart 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • #6
  • 29 september 2011
  • 10:37

Met de Samsung Galaxy S2 kan je standaard al een screenschot maken.
Je moet dan de grote knop (home) ingedrukt houden en vervolgens op de uit knop aan de zijkant drukken.
Let wel op dat je niet te lang wacht met de uit knop in te drukken, want dan kom je in taakbeheer.

Ik ga een screenschot plaatsen binnenkort van het probleem.

Sd kaart er uit gehaald en het helpt allemaal niks.
Ik hoop dat een screenschot tot een oplossing komt.

Bewerkt (29 september 2011 10:37)

erwinkruger

  • Lid sinds 02 maart 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • #7
  • 29 september 2011
  • 10:53

Nou, daar is ie dan, de screenschot…

Nou nog een oplossing hiervoor?

3025

Bewerkt (29 september 2011 10:53)

iDanny

  • Lid sinds 26 mei 2010
  • Berichten 255
  • Reputatie 0
  • #8
  • 29 september 2011
  • 21:27

Schiet mij maar lek! :eek:
Samsung zelf al benaderd voor support?

Bewerkt (29 september 2011 21:27)

bartfukkink

  • Lid sinds 11 februari 2011
  • Berichten 358
  • Reputatie 0
  • #9
  • 30 september 2011
  • 12:14

iDanny;222143
Schiet mij maar lek! :eek:

*Pang!* ^^

Heb je misschien al gekeken wat er in je actieve services lijst staat? (Menu -> Instellingen -> Apps -> Actieve Services) Als daar ook iets in staat met rare Chinese tekens dan is dat het probleem denk ik… Alleen de vraag hoe je die moet verwijderen wordt lastiger. Als deze zelfs worden gedownload als je de telefoon een factory reset hebt gegeven dan is er inderdaad iets heel erg mis. Dan zou ik Samsung bellen en kijken of zij hier iets voor weten. Hou er wel rekening mee dat je je telefoon misschien even kwijt bent ter reparatie.

Bewerkt (30 september 2011 12:14)

erwinkruger

  • Lid sinds 02 maart 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • #10
  • 30 september 2011
  • 16:08

Actieve service had ik idd ook al gekeken, maar tot nu toe geen resultaat.
Wel ben ik tot de ontdekking gekomen dat het een app of bestand op de sd kaart is.
Op mijn tablet met android had ik de sd kaart in gedaan, en wat denk je? juist, een chineese download!@#$
Nu nog opsporen welke dat het is, of welk bestand.
Ik denk dat ik alles formateer, en terug naar fabrieks instellingen ga, en dan alles 1 voor 1 installeren…
jullie horen hier nog van…..

Bewerkt (30 september 2011 16:08)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.