Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Jackie

• Lid sinds 15 mei 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 29 september 2011
  • 21:52

Hallo,
Ik heb onlangs een nieuwe samsung galaxy s2 gekocht.

Toen ik de mail erop wilde zetten, kon ik in eerste instantie alleen Gmail erop zetten.

Graag zou ik mijn mail van telfort erop willen zetten.

Kan mij hier iemand mee helpen?

Bedankt alvast.

Bewerkt (29 september 2011 21:52)

bartfukkink

• Lid sinds 11 februari 2011
  • Berichten 358
  • Reputatie 0
  • 30 september 2011
  • 12:09

Bij de meeste standaard email programma's die worden meegeleverd is het niet mogelijk om een email adres dat niet van Gmail is toe te voegen. Er zijn echter wel andere opties. Een goede vervanging ervoor is K-9 Mail. Hierin kan je zoveel email accounts toevoegen als je maar wilt. Na de installatie druk je op de Menu knop en kies je vervolgens voor “Voeg account toe”.

Nadat je alle gegevens goed hebt ingesteld kan je daarna email ontvangen op je telefoon. Wel even een klein puntje over het verzenden van email: Providers vinden het soms niet goed dat mensen email versturen die niet van hun is. Bijvoorbeeld een Vodafone email adres dat via een Telfort netwerk wil versturen. Het kan dus goed zijn dat het versturen van een email niet gaat werken, daarom zou ik aanraden om alle email via Gmail te verzenden.

Bewerkt (30 september 2011 12:09)

HenkvanR

• Lid sinds 23 oktober 2011
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 2 november 2011
  • 15:36

volgens mij zie je bij de android koppelingen/toepassingen een koppeling voor “mail” staan en niet alleen voor gmail, als je deze gebruikt kan je alle mail accounts invullen die je maar wil.

groet Henk

Bewerkt (2 november 2011 15:36)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.