Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
wat je kan doen is even naar toepassingen gaan daar kiezen voor ALLES zoek Gmail en dan even je gegevens/cache wissen.
Daarna zal hij het voor 90% zeker weer doen.
AW Forum Queen voor het leven
Rebooten?
Als dat niet werkt, kijk even of je wel Gmail kan ontvangen door een testmailtje naar jezelf te sturen. Kijk daarnaast even of Talk staat aangemeld, dat kan ook nog helpen. Tot slot even kijken bij instellingen -> Accounts en synchronisatie -> Google wanneer Gmail voor het laatst gesynchroniseerd heeft, en druk desnoods op Nu Synchroniseren.
heb het even getest
verzenden vanuit de gmail app naar mijn werkmail gaat zonder problemen
de problemen lijken zich inderdaad alleen voor te doen wanneer ik mezelf een mailtje stuur.
er blijft een verzenden… in de inbox staan die niet weg gaat, ook niet na bovenstaande tips.
Ik gebruikte dat redelijk vaak, als ik iets interessants lees op tweetdeck verzend ik het per mail naar mezelf om het in de avond even op het gemak op de laptop te kunnen lezen. Kan iemand anders eens proberen om met de gmail app een mail aan zichzelf te sturen?
Net even via de Gmail applicaties een mail naar mezelf gestuurd. Ik heb het geprobeerd met zowel een een Gmail als een Google Apps account. Met beiden ging het gewoon goed.
Heb ik ook vaker gehad. Oplossing, uninstallen en opnieuw installeren, of nog beter, als je een geroot toestel hebt een backup terugzetten van GMail.
Uhmmmm…. Android?
jorisvo;230242gisteren toevallig gehad, mail werd echter wel verzonden
Hallo,
mijn Gmail app wil de emails maar niet verzenden.
als ik een bericht stuur blijft hij op verzenden… staan in de inbox, maar er gaat niets de deur uit.
meer mensen hier last van?
ik heb een paar weken terug wel mijn Gmail wachtwoord gewijzigd.. werd tijd na 10 jaar hetzelfde wachtwoord.
Laat ik maar weer een harde reset doen van mijn telefoon (of liever nog een nieuwe telefoon, hij is me echt te traag..).
probleem is inmiddels opgelost.
Hetzelfde probleem had ik ook met emails beantwoorden en verzenden binnen Gmail, wilde al bijna een nieuw account aanmaken.
Afgelopen tijd ben ik bezig geweest een hoop filters aan te maken zodat ik geen spam meer zou krijgen, echter, de spam bleef komen.
ik bleek een filter gemaakt te hebben voor email afkomstig van mezelf waardoor die meteen naar verwijderd werd verplaats. Fijn, het is opgelost
Hallo,
mijn Gmail app wil de emails maar niet verzenden.
als ik een bericht stuur blijft hij op verzenden… staan in de inbox, maar er gaat niets de deur uit.
meer mensen hier last van?
inmiddels opgelost, zie mijn laatste post hieronder van 21-11-2011