Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
xmii;11945#
vraag1:
Mijn htc was van iemand anders dus ik kan nietnaar de market want is op iemand anders naam en de wachtwoord heb ik niet hoe kan ik zelf een account aanmaken?
xmii;11945
vraag 3:
Als ik bijv. op werk ben dan heb ik ook gewoon internet en er verschijnt dan een G boven aan mn htc g1 maar ik heb wel een abonnement maar zonder internet.Ik ben bang dat het dan geld kost weet iemand hoe ik dat kan uitschakelen?
Hallo
Ik heb sinds gisteren een HTC G1 van tweede hands gehaald en ik loop met 3 vragen rond en ik hoop zo erg dat jullie mij kunnen helpen of misschien is er een youtube clip er van.
vraag1:
Mijn htc was van iemand anders dus ik kan nietnaar de market want is op iemand anders naam en de wachtwoord heb ik niet hoe kan ik zelf een account aanmaken?
vraag2:
Ik zag op youtube (van g1tipsandtricks) dat je jou htc look a like iphone kon maken mijn vraag is is het wel veilig. Heeft iemand het ook gedaan?? of ervaring er mee. Graag hoor ik dat van jullie
vraag 3:
Als ik bijv. op werk ben dan heb ik ook gewoon internet en er verschijnt dan een G boven aan mn htc g1 maar ik heb wel een abonnement maar zonder internet.Ik ben bang dat het dan geld kost weet iemand hoe ik dat kan uitschakelen?
alvast bedankt