Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 843
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2010
  • 12:25

Ik heb het geprobeerd. Helaas komt nog steeds zelfde melding op het scherm. Ik hoop dat deze melding met de update (Android 2.1) in februari verholpen is.

Bewerkt (22 april 2013 12:16)

HarryHar

• Lid sinds 31 augustus 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2010
  • 13:30

Ik had het zelfde probleem, rood uitroepteken naast de contacten synchronisatie, en de melding “er zijn momenteel problemen met de synchronisatie”.

Ik merkte op dat via de Web interface van Google een contact group bestond met als naam : system group : Family. Aangezien in die groep niet gebruikte, en hem ook niet kon vinden op mijn Desire besloot ik om deze System group te verwijderen.

Sinds dien werkt de Sync weer goed.

Bewerkt (22 april 2013 12:37)

dhr_KJ

• Lid sinds 27 september 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 september 2010
  • 11:01

Er zijn problemen met de sychronisatie. Sychronisatie wordt snel op nieuw uitgevoerd.
Krijg deze foutmelding ook. Al mijn nummers staan nog in mijn telefoon, alleen zonder verdere gegevens zoals voornaam en achternaam. Ik kan dus niemand bellen want ik weet niet van wie het nummer is. In mijn gmail contacten staat nog wel alles perfect.

Iemand al een werkende oplossing? Al het bovenstaande heb ik geprobeerd.

Bewerkt (27 september 2010 11:01)

Sanne-1807

• Lid sinds 01 juli 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 27 september 2010
  • 11:55

Same here, na de 2.1 update stonden al mn contacten er 3dubbel in. Mijn Hero werd ook erg traag.
Zonet een Hard Reset uitgevoerd. Ik heb geen contacten in mn telefoon of sim staan, alleen in Gmail en jullie raden het al, hij synct niet.
Mooi bagger dit!

Bewerkt (27 september 2010 11:55)

Sanne-1807

• Lid sinds 01 juli 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 27 september 2010
  • 11:59

Ik krijg die melding trouwens niet, maar hij synchroniseert gewoon niet..

Bewerkt (27 september 2010 11:59)

Sanne-1807

• Lid sinds 01 juli 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 27 september 2010
  • 12:13

Nevermind, inderdaad ff accu en simkaart eruit laten liggen en t was klaar!

Bewerkt (27 september 2010 12:13)

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 843
  • Reputatie 0
  • 27 september 2010
  • 16:57

Hej Sanne,

Ik had dit probleem met de StockROM 1.5, begin van januari. Sinds ik 2.1 draai (zij het wel CustomROMs) heb ik het probleem niet meer. Het was dus echt een softwarematige beperking. Al (vanaf 2.1) nog dergelijke problemen heeft, heeft het i.e.g. niet dezelfde oorzaak als die, die ik toen had.

Bewerkt (27 september 2010 16:57)

tedvanderlinden

• Lid sinds 25 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2013
  • 11:58

Hallo Allemaal,

Sinds gisteren heb ik ook het probleem met syncen van contacts via gmail. Er wordt dan een rood uitroepteken naast de contacten synchronisatie geplaatst met de melding “er zijn momenteel problemen met de synchronisatie”.

Naar aanleiding van de reactie van HarryHar was ik getriggert waardoor dit probleem nu is opgelost. Het is namelijk zo dat mijn HTC Desire S default contact groepen heeft zoals Collegas, Familie, Vrienden, etc. Deze default groepen zijn hellaas niet te verwijderen of te hernoemen! Nu had ik in gmail contacts ook een groep aangemaakt met de naam ‘Familie’. Helaas worden de default groepen vanuit de telefoon niet naar de gmail contacts gesynct en zijn in gmail dus niet zichtbaar. In Gmail contacts heb ik dus ook een groep met family aangemaakt. Omdat deze groep nu eigenlijk dubbel is uigevoerd gaat het syncroniseren niet meer goed in de telefoon. Na de naam van de groep ‘Familie’ te hebben aangepast is het probleem dan ook verholpen.

Kortom: Waar je op moet letten is dat je in gmail contacts geen groepen aanmaakt die dezelfde naam hebben als de default namen die al in je telefoon staan. De groepnaam in een andere taal wijzigen was voor mij ook geen oplossing (b.v. Family ipv Familie). Logisch natuutlijk, omdat je de telefoon in meerdere talen kunt instellen (= dus nog teeds een dubbele naam)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.