Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

RutgerR10

• Lid sinds 01 februari 2009
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2010
  • 23:02

Hallo,

Zeg niet dat ik eerst moet zoeken want ik heb het gedaan.
Nou ik heb het probleem dat ik elke keer de melding: ‘the process android.process.acore has stopped unexpectedly. Please try again.’ krijg.

Ik was bezig met unrooten dat is nu gelukt van Cyanogen naar RC29. Maar het flashen in het regenboogscherm lukt niet. Als ik de telefoon normaal opstart doet ie het wel. maar het homescherm laat niet komt telkens die melding. Wordt er gek van! kan helemaal niks. Kan iemand mij please helpen!

Groeten

Bewerkt (22 april 2013 12:16)

Genntchu

• Lid sinds 03 december 2009
  • Berichten 192
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2010
  • 17:31

Proberen te wippen? en stappen opnieuw doornemen?

RutgerR10

• Lid sinds 01 februari 2009
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2010
  • 17:43

Het is me inmiddels gelukt na wat kutten. Maar nu heb ik een ander probleem. Ik heb nu:

Buildnummer: DRC83
Mod Version: CyanogenMod-4.2.12.2

Nu doet alles het verder aardig. Alleen ik kan Google Maps, Google Mail(Gmail) en Google maps niet meer vinden ze staan er niet meer op. Ze stonden op het begin nog wel op het homescreen maar als ik er dan op klikte stond er: Deze toepassing is niet op U telefoon geinstalleerd' .

Iemand dezelfde problemen gehad? Of kan iemand mij helpen?
Alvast Bedankt.

piesnot

• Lid sinds 08 juni 2009
  • Berichten 113
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2010
  • 21:03

RutgerR10;12192
Iemand dezelfde problemen gehad? Of kan iemand mij helpen?
Alvast Bedankt.
je hebt het bekende foutje gemaakt: vergeten eerst de HTC-image te flashen alvorens de cyanogenmod-flash daaroverheen te doen.

hoedat-zo ??
in de HTC-image staan nl wel de google-apps, in de cyanogemod firmware ontbreken deze, cyanogen mag dat immers niet meer in z'n firmware op/meenemen, sinds de aanvaring met google inc., allemaal vanwege license gedoe

lees maar 'ns de klasse how-to van http://www.androidworld.nl/forum/members/ruud.html :

http://www.androidworld.nl/forum/androidworld-nl-blogposts/1797-cyanogenmod-terug-van-weggeweest-uitgebreide-installatiegids.html

.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.