Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

SakasakaHeyhey

• Lid sinds 10 augustus 2011
  • Berichten 72
  • Reputatie 0
  • 15 december 2011
  • 15:29

Hoi Android Boys en Girls,

Ik heb even een korte vraag over updates voor een Custom Rom. Ik ben zelf nog echt een beginner en heb voor het eerst een Custom ROM (Cyanogenmod 7) op mijn telefoon gezet. Dat is goed gegaan. Ik was benieuwd hoe het in zijn werk gaat met updates. Krijg je die automatisch of moet je dit zelf in de gaten houden?

Indien er een update is hoe installeer je die? Gaat dit op dezelfde manier als het installeren van de Custom ROM of gaat dit op een andere wijze? Ik heb al zitten zoeken op het forum, maar kom niet zo gauw iets hierover tegen.

Alvast bedankt.

Bewerkt (24 april 2013 13:52)

Phone: Samsung Galaxy S4
Rom: Cyanogenmod 11

Joshuamitchell

• Lid sinds 10 december 2011
  • Berichten 153
  • Reputatie 0
  • 16 december 2011
  • 20:50

ligt eraan wat voor update?! Is het een Systeem update of bedoel je een AppUpdate dat je ze bij moet werken?! Anders zou ik niet weten wat voor update