Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Vurpilot

• Lid sinds 03 september 2009
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2010
  • 18:30

1) Op de Android Market zie ik commentaren bij de apps staan, maar ik zie nergens hoe ik zelf een opmerking kan toevoegen. Hoe gaat dat?

2) En nu ik er toch over bezig ben: waarom is de Android Market eigenlijk per land georganiseerd? Dat is toch zo? Wij in Nederland kunnen toch alleen op de Nederlandse Android Market? Heeft iemand een idee waarom?

3) En nu ik erover nadenk: ik zie sommige opmerkingen in het Nederlands en sommige in het Engels, maar de Nederlandse opmerkingen kunnen dan alleen door de gebruikers gelezen worden. Tenzij de programmeurs van de app Nederlands spreken, maar die kans is klein.

Bewerkt (22 april 2013 12:17)

ClaudiaBliss

• Lid sinds 24 januari 2010
  • Berichten 489
  • Reputatie 0
  • Admin Admin
  • 24 januari 2010
  • 22:46

Je moet eerst een app downloaden en installeren voordat je hem kunt beoordelen. Google verdeelt de app market per land inderdaad. Kijk ook eens op AndroLib:alle applicaties en spellen voor je Android, HTC Dream, HTC Magic, enz… voor apps.

Android World Domination

kenneth

• Lid sinds 17 november 2009
  • Berichten 62
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2010
  • 04:26

Dan snap ik er nix van want ik kan zelfs de chinese apps downloaden

rene

• Lid sinds 26 november 2009
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2010
  • 12:35

Wanneer je een applicatie upload naar de Market dan moet je zelf aangeven waar de App allemaal wel/niet mag worden gedownload. Wanneer een Chinese App de vinkje heeft van:
All locations
(Including future locations added to Android Market)
Dan zie je die ook om te downloaden, maak niet uit welke taal er gebruikt wordt.

Wanneer je commentaar bekijkt op de Market krijg je alleen het commetaar te zien van mensen die hun telefoon op dezelfde taal hebben staan als jij.
Stel je bevoorbeeld je telefoon in op duits, dan kun je het commentaar van onze oosterburen lezen.

Vurpilot

• Lid sinds 03 september 2009
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2010
  • 22:54

Thanx voor de reacties. Zie inderdaad dat je een opmerking kunt plaatsen als je in de lijst van downloads kijkt. Ga eens even wat kritiek en complimenten uitdelen. Denk dat ik het in het Engels ga doen, dan hebben de ontwikkelaars er ook nog wat aan!

tjempeng

• Lid sinds 30 oktober 2009
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2010
  • 13:30

Ik zie niet waar je de opmerking kan toevoegen hoor, ook niet onder downloads.
Zit er verschil in de market op diverse toestellen ?
Ik heb een HTC Hero met Android 2.1

Bewerkt (22 april 2013 12:34)

IvoJanssen

• Lid sinds 25 februari 2010
  • Berichten 275
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2010
  • 15:36

Eerst geef je aan hoeveel sterren de applicatie verdient, als je dat gedaan hebt komt daaronder een regel te staan om een opmerking toe te voegen. Alle markets zijn ongeveer gelijk, alleen tussen de android versies kan iets verschil zitten.

Of je een comment in het Nederlands of Engels doet maakt niet zo heel veel, als een developer wil weten wat er staat bestaat er Google translate .
Ik krijg bij mijn app ook comments in Pools ed.

tjempeng

• Lid sinds 30 oktober 2009
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2010
  • 15:55

Hey bedankt !
Ik wist niet dat je de sterren kon selecteren Maar inderdaad heb nu net even een opmerking kunnen plaatsen bij bump, deze werkt niet met een HTC Hero en SE X10 helaas :cry:

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.