Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik verwacht dat er geen sim-kaart in kan. Met de Archos 5 (die ik heb) kan je alleen op wifi.
De apps voor android werken bijna allemaal gewoon, het enige nadeel is dat je geen market hebt en dus de .apk's moet vinden.
oow dat is wel jammer dan…
Weet jij toevallig ook of je deze apparaten ook in de mediamarkt kan vinden? :confused:
Ik ben toevallig gister bij de MM geweest, en ik weet dat er wel degelijk Android smartphones te koop zijn.
Maar wat betreft de Archos 7 Android internet tablet… zou ik niet weten.
De Archos 7 tablet is nog niet uit, dus helaas ook nog geen review.
Zou sowieso adviseren Androidworld, maar ook de site van Archos in de gaten te houden, denk dat er binnenkort meer nieuws komt over dit Device..
Uhmmmm…. Android?
Oke dan! bedankt. xD
maar als ik met de archos niet op de AndroidMarket kan word het denk ik moeilijker om dingen te downloaden? of niet?
—————————————————————————————————————————————————–
Iemand die toevallig kijkt en zijn Archos 5 zat is ik koop hem! Bedrag wat ik ervoor betaal licht aan de hoeveelheid geheugen. Deuken en krassen maken niet uit. Behalve als dat zich op het beeldscherm bevind. Verzendkosten betaal ik. alvast bedankt!
xadoxox;12957
Oke dan! bedankt. xD
maar als ik met de archos niet op de AndroidMarket kan word het denk ik moeilijker om dingen te downloaden? of niet?
en als ik hem een download link opgeef?
xadoxox;13040
en als ik hem een download link opgeef?
Mij lukt dit dus ook niet via de website. Heb ook een archos 5 it.
Ik weet helemaal niks van wat een Tablet inhoud dus het kunnen hele domme vragen zijn…
Ehmmm ik heb een paar vraagjes:
De Archos 7 Android internet tablet.
Zal die ook ergens in maart in Nederland te koop zijn?
Weet iemand of je de apps van een telefoon van Android ook op een Tablet Android kunt gebruiken?
Weet iemand of ermee gebeld kan worden en sms 3G en alles? (Of kort kan er een simkaart in?)
Is er een (video) review van deze Tablet?
Alvast bedankt voor het lezen en/of reageren!