Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Ibriboy

• Lid sinds 21 oktober 2010
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 2 januari 2012
  • 23:46

Ik heb een SE Xperia X10 Mini en ik wil mobiel netwerk uitschakelen zodat ik alleen verbinding heb met wifi. Kan dat en waar? En als je Gegevensroaming, Dataverkeer, (ik weet ff niet hoe het heet) dat je informatie of zo verstuurt naar Sony Ericsson om de telefoon te verbeteren en bij synchronisatie en account de sychnorisatie uitschakelt kunnen er dan geen kosten voor internet in rekening worden gebracht?

En hoe kan je je afmelden bij Gmail of kan dat niet? Want ik zie nergens een afmeld knop.

Bewerkt (24 april 2013 13:58)

niekie

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2012
  • 07:10

Gmail kun je niet verwijderen, of je moet de telefoon weer terug zetten naar fabrieksinstellingen.

Gegevensverbinding moet je uitzetten als je zonder wifi geen verbinding wilt maken.
moet je ergens zoeken in de trent van menu instellingen draadloos netwerken en het vinkje uitzetten bij gegevensverbindingen.
synchronisatie kan ook gewoon via wifi daar heb je geen netwerk voor nodig, heb je geen wifi
en moet je toch synchroniseren dan vinkje bij netwerken weer even aan.
(dat kost dan wel dataverkeer dus geld)

Er zijn genoeg mensen die alleen gebruik maken van wifi, je zult zien dat er onderweg
ook heel wat open netwerken zijn.
en anders zijn er altijd nog proggies als penetrate pro, gebruikte ik ook vaak toen ik nog geen internet abbo had.

Bewerkt (24 april 2013 13:58)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.