Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Even gechecked op mijn desirez maar kan gewoon turks instellen, heb dan wel geen orginele rom.
maar het lijkt me stug dat die taal niet zal zitten op een htc explore
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar denk dat dat wel mogelijk is bij de start instellingen. (wanneer je je telefoon voor het ‘eerst’ instelt) Anders is er altijd een omweg! Dat is android
Anders is er altijd een omweg! Dat is AndroidHUH? die phone is met android, mhjaa zal wel.
Als je trouwens op de market kijk kun je altijd nog een ander toetsenbord downloaden wat wel de turkse taal heeft.
Voorbeeld:
https://market.android.com/details?id=com.taypo.android.trskb&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS50YXlwby5hbmRyb2lkLnRyc2tiIl0.
Een ander toetsenbord heeft geen effect op de taal van het toestel zelf. Omdat al die teksten veel ruimte in nemen wordt vaak het aantal talen beperkt tot de talen in de regio waar deze verkocht wordt. Dan komt hier dan vaak neer op west Europese en Scandinavische talen.
Beste forum leden,
Ik ben van plan om binnenkort een Android telefoon te kopen voor een kennis van mij. Ik zit te twijfelen tussen de Samsung Gio & HTC explorer. De Samsung Gio kan ik via een aanbieding krijgen voor 90 euro en de HTC voor 105 euro. Na wat filmpjes op Youtube heb ik toch besloten te gaan voor de HTC, omdat de interface, memory, uiterlijk van de telefoon wat ‘beter’ is. Alleen zit ik met het volgende. Ik zelf heb al verschillende Android telefoons gehad, op deze toestellen was het niet mogelijk om de toestel in te stellen op Turks. Is Turks instellen mogelijk op de HTC explorer? Zo niet, is er een manier om dit te doen? Anders moet ik voor de Samsung gaan, alleen vanwege dit punt.
Alvast bedankt!
Ottomaan