Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
APN = event.proximus.be
Username = mms
Password = mms
IP = 10.55.14.75
Port =
9201 (for WAP1.0)
80 (for WAP2.0)
url = mmsc.proximus.be/mms
R3dw0lF;13343Volgens de instellingen van proximus moest dat 8080 zijn niet dus?
zijn dit je instellingen? Port mag je op 80 zetten/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Htcboy;13351Maar in je instellingen staat je poort op 80 ? Of heb je beide poorten geprobeerd ? Ik weet dat het bij mobistar (waar ik abonnee ben) poort 8080 en dit werkt perfect.
Volgens de instellingen van proximus moest dat 8080 zijn niet dus?
macfreaker;13356Yep beiden geprobeerd maar zonder resultaat !
Maar in je instellingen staat je poort op 80 ? Of heb je beide poorten geprobeerd ? Ik weet dat het bij mobistar (waar ik abonnee ben) poort 8080 en dit werkt perfect.
Hallo
Ondertussen toch werkend gekregen !!
Stond iets uit in mijn instellingen.
Htcboy;13554Fijn voor u dan. Veel suc6 ermee.
Hallo
Ondertussen toch werkend gekregen !!
Stond iets uit in mijn instellingen.
gelukzak! en wat stond er uit? die data roaming? bij de nexus werkt het dan ook niet , echt ellende, MMS is mss antiek maar niet al mijn kameraden hebben mail op hunne gsm en mms is echt een noodzaak )
bert76bert;13585
gelukzak! en wat stond er uit? die data roaming? bij de nexus werkt het dan ook niet , echt ellende, MMS is mss antiek maar niet al mijn kameraden hebben mail op hunne gsm en mms is echt een noodzaak/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />)
als ge mms toekrijgt staat er hoe groot hij is en ge kunt erop klikken maar download niet, als ge ene wil versturen blijft er een enveloppeke naast staan ondertussen al 1452 opnieuw ingesteld en cijfer per cijfer met proximus overlopen, krijgen nexus NIET voor mms ingesteld
ik heb alle instellingen van proximus ingesteld via APN's maar toch wil hij geen MMS verzenden met mijn HTC Hero iemand raad?