Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ralphitz

• Lid sinds 26 juli 2010
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 20 januari 2012
  • 10:31

Hoewel ik de gelukkige bezitter ben van een Android, een Galaxy S, ben ik helaas niet gecharmeerd van de mogelijkheden die deze biedt aan notificatietonen. Ik “hoor” wel eens een iPhone voorbij komen met daarop prima tonen voor Whatsapp, Email, e.d. in de vorm van allerlei bellen. Dit staat me wel aan aangezien een “ouderwetse deurbel” of een subtiele “tinggg” acceptabeler klinkt (ook voor mijn omgeving, op kantoor) dan de meest uiteenlopende “poingg”, “tadaaaas” en “Tuuuts” die bestaan. Nu heb ik her en der wel een gong, carilllon, fietsbel etc. gevonden, maar ik vind het nog allemaal niet goed genoeg. Vaak is het ook van middelmatige of lage kwaliteit. Wie weet, of welke gelijkgezine heeft voor mij een pakketje aan notificatietonen met daarin “bellen”, een beetje uiteenlopend… Misschien wel een iPhone-pakketje?

Bewerkt (24 april 2013 14:05)

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 20 januari 2012
  • 10:34

download de app zedge, daar kun je heel veel ringtones en notificatiegeluiden downloaden, en vast ook iets wat jou bevalt….

Bewerkt (24 april 2013 14:05)

ralphitz

• Lid sinds 26 juli 2010
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 10 februari 2012
  • 22:15

Ja, nee… Leuk hoor, Zedge, dat ken ik wel. Ik kan me daar een dag in rondte zoeken en dan heb ik nog niets. Wat zit daar een hoop schreeuwerige troep tussen én veel van ontzettend lage kwaliteit. Nee, kijk, ik bedoel kwalitatief hoge notify tones. Ik neem aan dat ik niet de enige ben die wel eens op kantoor zit en er gewoon niet door iedereen aangekeken wil worden of dat ik er zelf aan irriteer, maar dat ik wel herken welk belletjes, ding ding'etje, ting'etje voor welke mail, facebook, etc. is. Ik hoor uit Iphone's ook vaak prima tonen komen. Die misschien dan?

Bewerkt (24 april 2013 14:14)

lazyeye

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2012
  • 20:07

facebook pop gebruik ik altijd voor whatsapp. nu bij ICS platic pipe. ook een simpele tic. maar Zedge is toch wel een uitgebreide database. enne lage kwaliteit? heb je B&W 802D op je telefoon aangesloten ofzo?? je kan op je telefoon verschil niet tussen een FLAC en een 128kbps geluidje horen!

Bewerkt (24 april 2013 14:14)

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2012
  • 15:35

lazyeye;269401
heb je B&W 802D op je telefoon aangesloten ofzo??
Ik lag effe dubbel xD

Anders moet je eens google op ‘ringtones zip’ en dan kom je een hele boel zips tegen, waar je dan ook moet door browsen. Zedge is echt het beste alternatief om goeie ringtones te vinden. Heb je al ontdekt dat je filters kan toepassen om al een hele hoop rommel tegen te houden? Als je Comic enzo uitvinkt krijg je het geschreeuw al niet meer…
In Zedge is trouwens een zoekfunctie, waarin je bijvoorbeeld iPhone kan intypen en ALLE iPhone ringtones kan downloaden. Zo ook voor BlackBerry, Nokia, noem maar op.

Je staat natuurlijk ook volledig vrij om schandalig veel geld aan een iPhone te gaan geven, om dan ook nog eens te gaan betalen voor elke extra ringtone die je wil installeren, gewoon om de collega's niet te irriteren…

Mijn favo ringtones: ‘Incoming’ van Worms voor mails/berichten/whatsapp en de goeie oude ICQ ‘oh-oh’ :-)

Bewerkt (24 april 2013 14:15)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.