Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 843
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2010
  • 12:07

Ik zie de meerwaarde ook niet echt. Het rooten ga ik pas doen als mijn hero niet meer wordt geupdate naar nieuwere android versies. Ik denk eerlijk gezegd dat de hero na de 2.1 nog één keer geupdate wordt aangezien, de tattoo waarschijnlijk ook de 2.1 versie krijgt en de hero toch meer high-end is dan de tatto.

Daarnaast kan men de hero niet te veel blijven updaten omdat, het te veel geld kost en men op die manier gebruikers eerder naar nieuwere toestellen kan brengen.

Bewerkt (22 april 2013 12:17)

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 17 februari 2010
  • 16:16

Door je telefoon te rooten kan je dus custom roms installeren die je telefoon bvb stabieler maken, die minder aan de batterij vreet ,enzovoort.

Heeft voor mij wel een meerwaarde hoor. Vandaag mijn nexus binnen gekregen en een half uur later was deze dus al geroot en voorzien van zowel een andere recovery image als de laatste rom van cyanogen.

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2010
  • 20:08

Veel plezier ermee, zei ik enigszins jaloers. Maar waarom heb je niet eerst effe een paar dagen gekeken wat de standaard ROM nu precies doet? Dat zou ik wel hebben gedaan.

Groeten…

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 17 februari 2010
  • 23:25

Kwabbernoot;13720
Veel plezier ermee, zei ik enigszins jaloers. Maar waarom heb je niet eerst effe een paar dagen gekeken wat de standaard ROM nu precies doet? Dat zou ik wel hebben gedaan.
Groeten…
Dank u wel. Waarom ik direct deze handelingen heb uitgevoerd ?
Ik vind het leuk om te expermenteren en zo kon ik ook tethering aanzetten wat voor mij belangrijk wanneer ik onderweg ben en met mijn laptop eens wil opzoeken. Maar het gaat om meer dan dat alleen hoor.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.