Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Welke androidversie heeft de liquid? Ik heb namelijk 1.5, hero, en heb er ook problemen mee. Ik denk, en hoop, dat dit verholpen wordt met de update naar 2.1
De liquid heeft standaard Android 1.6 Update naar 2.1 komt normaal in April (nog zooooo lang )
werk je via de site van youtube of werk je via de youtube applicatie?
R3dw0lF;13950Zoals ik eerder al eens heb gemeld is het mogelijk om een versie van 2.1 op de liquid te runnen.
De liquid heeft standaard Android 1.6 Update naar 2.1 komt normaal in April (nog zooooo lang/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" /> )
R3dw0lF;13950
De liquid heeft standaard Android 1.6 Update naar 2.1 komt normaal in April (nog zooooo lang/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" /> )
jULEZ;13973hangt van je toestel af, en of ze al dan niet op tijd zijn.
Ik dacht trouwens dat update in maart zou komen
R3dw0lF;13979
hangt van je toestel af, en of ze al dan niet op tijd zijn.
Probeer eens met de Youtube app, die waarschijnlijk al geinstalleerd staat op je telefoon. Helemaal onderaan je menu.
De reden waarom youtube als site niet werkt, is als ik me niet vergis omdat Android nog geen flash ondersteuning heeft en youtube werkt op flash… de app werkt normaliter wel op android/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
succes!
R3dw0lF;13979
hangt van je toestel af, en of ze al dan niet op tijd zijn.
Probeer eens met de Youtube app, die waarschijnlijk al geinstalleerd staat op je telefoon. Helemaal onderaan je menu.
De reden waarom youtube als site niet werkt, is als ik me niet vergis omdat Android nog geen flash ondersteuning heeft en youtube werkt op flash… de app werkt normaliter wel op android/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
succes!
Beste mede-gebruikers,
Op mijn acer liquid wou ik een youtube filmpje kijken , dus ik naar youtube klik filmpje aan maar werkt niet krijg fout melding.
Nu kijk een youtube filmpje via Tvgids ( trailer van film) en deed youtube het wel iemand suggesties?
mVg