Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
En in welke map zet je die dan ? En je sd kaart heeft genoeg ruimte ? Anders eens backuppen en je kaartje eens opnieuw formateren !
xmiidua;14522ik zelf heb op mijn sd kaart eerst een map gemaakt met muziek en daarin de nummers gezet. Van sommige artiesten heb ik een afzonderlijke map omdat ik soms een hele cd erin gezet heb maar dan moet je ook een geheugenkaart met voldoende geheugen hebben natuurlijk !
Hallo,
ik heb een probleem met mijn HTC hero g1, namelijk dat als ik muziek op wil zetten via kabel of via SD-kaart dan krijg ik alleen maar bepaalde bestanden en niet meer dan 23 muziekjes.Ik wil er namelijk meer op zetten.
Hopelijk kunnen jullie mij hier mee helpen.
Gr,
Ehm, jah ik heb wel genoeg ruimte 8gb, hij zet ook alles wel in dus als ik op andere computer ga dan zie ik het wel als ik aansluit op de computer maar niet als ik naar mijn muziek ga op mijn telefoon.
Ik heb wel geprobeerd al alles verwijderen en dan vervolgens nog een keer op:s ik vind het maar heel raar,
xmiidua;14536En eens een ander kaartje geprobeerd ? Misschien eens een doen!
Ehm, jah ik heb wel genoeg ruimte 8gb, hij zet ook alles wel in dus als ik op andere computer ga dan zie ik het wel als ik aansluit op de computer maar niet als ik naar mijn muziek ga op mijn telefoon.
Ik heb wel geprobeerd al alles verwijderen en dan vervolgens nog een keer op:s ik vind het maar heel raar,
macfreaker;14537
En eens een ander kaartje geprobeerd ? Misschien eens een doen!
het helpt niet ik heb alles verwijdert! Maar als ik op mn mob kijk zie ik alles weer terug:S:S:S:S het gaat maar niet weg
AUB HELP!!
Het makkelijkst is volgens mij om een mapje op de SD-kaart te maken genaamd: .mp3 en daar alles in te zetten. Dus als je meerdere mappen wilt, maak die dan in het .mp3 mapje.
Onder welk formaat heb je het opgeslagen dan?
Harro;14834
Onder welk formaat heb je het opgeslagen dan?
Hallo,
ik heb een probleem met mijn HTC hero g1, namelijk dat als ik muziek op wil zetten via kabel of via SD-kaart dan krijg ik alleen maar bepaalde bestanden en niet meer dan 23 muziekjes.Ik wil er namelijk meer op zetten.
Hopelijk kunnen jullie mij hier mee helpen.
Gr,