Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

mango123

• Lid sinds 05 mei 2012
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2012
  • 08:48

Hoi allen,

Ik heb gisteren mijn tablet geïnstalleerd en blijkbaar iets ‘verkeerd’ gedaan.
Want als ik nu mijn browser op mijn tablet open, logt hij automatisch in in mijn gmail account.
Hij vraagt dus niet om een wachtwoord.
Soms kom ik meteen in mijn account en op andere momenten vraagt hij of ik wil inloggen op ***** (bepaald emailadres). Dan moet ik alleen maar ‘inloggen’ aan de klikken en dan logt hij alsnog in. Zonder een wachtwoordt te vragen.

Ik heb al alles aangepast waarvan ik nog maar enigsinds dácht dat het er mee te maken had.
Mijn gmail app is verwijderd, automatisch syncroniseren is uitgezet, browsergeschiedenis is verwijderd, cookies zijn verwijderd, heb nu zelfs iets vaags aanstaan waardoor ik incognito inlog ofzo.. (je hoort het al, ik heb er dus geen verstand van :p)

Maargoed, tot op heden dus geen oplossing gevonden terwijl het vast heel simpel is
Dus ik hoor graag hoe ik niet meer automatisch in gmail kom.
Of moet ik hem daarvoor echt resetten?

Groetjes en bedankt alvast,
M

Bewerkt (24 april 2013 14:46)

JHS_NL

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2012
  • 11:29

Heb je al eens een factory reset geprobeerd?? Misschien dat je dan bij het opnieuw instellen het kan veranderen. Let wel op dat je dan ook al je apps enzo opnieuw moet installeren/instellen

Telefoon(s): Galaxy S10
Tablet: NVIDIA Shield K1
Android TV: NVIDIA Shield TV

Website:
http://www.joostslager.nl

doctormetal

• Lid sinds 18 augustus 2010
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2012
  • 12:13

Ik weet niet wat voor tablet je hebt, maar heb je bij de privacy instellingen van de browser gekeken? En dan vooral de instellingen gerelateerd aan formulieren aanvullen en wachtwoorden.

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 5 mei 2012
  • 12:15

Resetten gaat wel wat ver hoor.
Als het goed is zit er in de instellingen van de browser een optie om wachtwoorden te vergeten.
Dan vraagt hij het weer als je het invoert en krijg je de keuze: onthouden, niet onthouden, en nooit voor deze site, zo even uit m'n hoofd.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

mango123

• Lid sinds 05 mei 2012
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2012
  • 13:49

Dankjewel voor jullie reacties..

Fijn om te lezen dat resetten niet nodig is.

Ik heb een goedkope Cherry mobility tablet (aanbieding via het kruidvat).

Ik had ook al bij de instellingen van de browser gekeken maar vermoed dat ik daar toch iets over het hoofd zie.
Als ik via ‘instellingen’ naar ‘privacy en beveiliging’ ga, heb ik inderdaad de mogelijkheid om wachtwoorden op te slaan.
Dit is inmiddels uitgevinkt.
Ook is er een mogelijkheiD tot ‘wachtwoorden wissen’ wat ik ook al gedaan heb.
Dus daarmee is het helaas niet opgelost.

Ik kan ook formulierdata wissen. Heeft dat zin?
En zo nee, hebben jullie misschien nog een andere oplossing?

Groetjes,
M

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • Admin Admin
  • 5 mei 2012
  • 14:06

Heb je ook uitgelogd? Zolang je niet uitlogt zul je automatisch inloggen als je de browser opstart.

mango123

• Lid sinds 05 mei 2012
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2012
  • 14:26

Na het uitloggen kom ik niet meteen in mijn mailbox maar gewoon op www.gmail.com terecht.
Daar komt bovenaan een gele balk (pop-up geloof ik dat zoiets heet ) met daarin:
'aanmelden met… ***@gmail.com) en daarnaast een blokje met ‘aanmelden’ in.
Als ik op aanmelden klik, kom ik alsnog gewoon in mijn email zonder dat ik daar een wachtwoord voor op hoef te geven.

Dus uitloggen alleen is niet de oplossing..

Ik ben volgens mij wel ergens tegengekomen dat ik pop-ups kan weigeren (weet niet meer waar dus dat moet ik even uitzoeken dan) dus misschien komt die gele balk dan niet meer tevoorschijn. Maar zo gauw iemand die instelling wijzigt (dus pop-ups toestaan) heb ik hetzelfde probleem..

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • Admin Admin
  • 5 mei 2012
  • 14:28

Uitloggen, wachtwoorden wissen en dan zou je niet meer automatisch kunnen inloggen.
Ben je ook uitgelogd op de google pagina, dus helemaal uit het account?
En wat ook kan helpen is naar Programma's beheren op het toestel te gaan en daar bij de browser alle gegevens te wissen, dus de cache en data te wissen.

mango123

• Lid sinds 05 mei 2012
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2012
  • 14:43

Dankjewel voor je snelle reactie :-)

Ik ben inderdaad volledig uitgelogd dan..

'programma's beheren' kan ik niet meteen vinden.. Zou ik daar via ‘instellingen’ bij moeten komen?

Ik kan via ‘instellingen’naar ‘beveiliging’ ‘referenties wissen (alle certificaten verwijderen’.
Is dat wat?

mango123

• Lid sinds 05 mei 2012
  • Berichten 10
  • Reputatie 0

Ow, via instellingen en apps ben ik wel bij de ‘browser’ geraakt en ik heb cache en alle gegevens gewist.
Fingers crossed dus..

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.